je hebt in het begin een budget aangegeven en daar valt die trek niet onder ,de canyon is voor het geld gewoon een goede koop
mocht je je budget gaan oprekken naar 1400 euro wat de trek kost wordt het aanbod alleen maar groter en moeilijker
de trek in bovenstaande link is niet leverbaar ,misschien heb je daaroverheen gekeken ?
je kan er wel vanuit gaan dat een fiets van 1400 euro tov de 900 euro met betere,lichtere materialen is afgewerkt maar dit gaat niet altijd op
belangrijkste is dat je eerst je budget vaststelt en daarin gaat zoeken want het kan altijd beter (lees duurder)
Nieuwe racefiets
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Belangrijk is te weten wat je wil.
- Wat je met de fiets wil doen.
- Wat de fiets mag kosten.
- Welke geometrie bij je past (meten is weten).
Als je steeds je eisen, verlangens aanpast ben je tegen volgend jaar nog aan het vragen stellen.
Succes nog met je zoektocht.
- Wat je met de fiets wil doen.
- Wat de fiets mag kosten.
- Welke geometrie bij je past (meten is weten).
Als je steeds je eisen, verlangens aanpast ben je tegen volgend jaar nog aan het vragen stellen.
Succes nog met je zoektocht.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hi,
Jullie hebben gelijk. Ik had eerst als top 900euro staan, volgens de zaken waar ik ben geweest is dat niet mogelijk om hier een fiets voor te vinden die goed voor mijn gewicht is. Nu zit ik met een max van 1150euro. Hier kan ik de fiets trek 2.3 voor krijgen.
Het doel ik gewoon als het lekker weer gaat worden door de weeks zo'n 2x50km te rijden en in het weekend te touren zo'n 100km. In de winter maanden op de tacx i-magic op zolder verder te gaan.
Jullie hebben gelijk. Ik had eerst als top 900euro staan, volgens de zaken waar ik ben geweest is dat niet mogelijk om hier een fiets voor te vinden die goed voor mijn gewicht is. Nu zit ik met een max van 1150euro. Hier kan ik de fiets trek 2.3 voor krijgen.
Het doel ik gewoon als het lekker weer gaat worden door de weeks zo'n 2x50km te rijden en in het weekend te touren zo'n 100km. In de winter maanden op de tacx i-magic op zolder verder te gaan.