SPIN Intro
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Volgens mij ben jij druk in de weer geweest met een watervaste stift Mave....
-
evertdehandsch
- Forum-lid
Mave,
Dit zal een schitterende fiets worden!
Het puntje van Lightweights met de kevlar spaken kon me ook niet meteen bekoren, maar nu je ze zwart hebt gemaakt is het schitterend. Een gewone watervaste stift neem ik aan?
Je foto is trouwens schitterend...
Dit zal een schitterende fiets worden!
Het puntje van Lightweights met de kevlar spaken kon me ook niet meteen bekoren, maar nu je ze zwart hebt gemaakt is het schitterend. Een gewone watervaste stift neem ik aan?
Je foto is trouwens schitterend...
Nulla tenaci invia est via!
Naast Sharkman ben ik nu ook lid van de a.k.a. club:rolleye:.
Ik kan niet meer onder mijn oude profiel ´mave´ inloggen. (zal wel wat verkeerd hebben gedaan)
Dus een nieuwe naam m@ve aangemaakt.
Ja, dat was een (regenachtig) middagje oplosmiddel snuiven :p, 8 Lightweight logo´s verwijderen en van 4 wielen de spaken (met watervaste stift) zwart maken.
Maar ik ben tevreden over het resultaat.
Ik zit nog te overwegen om de andere twee Lightweight logo´s (zijn esthetisch niet echt fraai) ook te verwijderen.
Ik kan niet meer onder mijn oude profiel ´mave´ inloggen. (zal wel wat verkeerd hebben gedaan)
Dus een nieuwe naam m@ve aangemaakt.
Ja, dat was een (regenachtig) middagje oplosmiddel snuiven :p, 8 Lightweight logo´s verwijderen en van 4 wielen de spaken (met watervaste stift) zwart maken.
Maar ik ben tevreden over het resultaat.
Ik zit nog te overwegen om de andere twee Lightweight logo´s (zijn esthetisch niet echt fraai) ook te verwijderen.
Thx Sharkman, maar toch even een vraag, ik zag op WW dat Fabian op zijn SPIN Gato de Spina Scapulae i.c.m. de Tune Bobo headset heeft gemonteerd.Scapula vork is ontworpen voor niet geintegreerde balhoofdstellen (sterker nog werk enkel goed samen met klassieke balhoofdstellen). Het kapje is een noodgreep en past dus niet met een King.
http://fotoalbum.freenet.de/mediapool1/ ... 9AF6A7.jpg
Is dit dus (je weet ik ben geen technical expert) een provisorische oplossing of past de Spina Scapulae i.c.m. de Tune Bobo headset wel?
Bij SPIN, www.spin-system.de
Het frame is binnen
to be continued [img=http://img291.imageshack.us/img291/9945/spinbp8.jpg]