Pagina 3 van 7
Geplaatst: 09 feb 2011 19:28
door wknaap
Bij de Campa Eurus (medium profile) moeten band er makkelijker om gaan; de velg is in het midden dieper dan de meeste velgen. Ook de Fulcrum RC3 en duurder hebben dit. Ook heb je geen velglint nodig; zie ook de documentatie op de campa-site.
Geplaatst: 09 feb 2011 19:29
door japiecarbon
Ja, en dan zeg jij. Mwa vind t toch eigenlijk niks.
Nee ik denk dat dat niet echt snel gaat gebeuren.
@ wknaap: Ik geloof dat het hier niet echt over eurussen gaat.
Geplaatst: 09 feb 2011 19:52
door wknaap
2-way-fit: ook zonder binnenband te gebruiken; daar moeten speciale ventielen voor zijn.
@Japie Carbon: er is ook een filmpje te zien
[img=
http://img64.imageshack.us/img64/8049/2wayfit.png]
Geplaatst: 09 feb 2011 20:05
door japiecarbon
Maar daar gaat het toch helemaal niet over?!
Geplaatst: 09 feb 2011 20:10
door jaapieo
Materialist schreef:
Elke fietsenmaker die wat wil verkopen
Denk je echt dat een fietsenmaker peperdure LW wielen voor het testen appart gaat houden?
Dan moet je eerst weer een doos vol van die wielen verkopen voordat dat uit kan.
Stel je voor, een krasje hier, een krasje daar... Koop jij die probeer wielen met lijmresten dan nog?
Geplaatst: 09 feb 2011 20:45
door HenH
wknaap schreef:2-way-fit: ook zonder binnenband te gebruiken; daar moeten speciale ventielen voor zijn.
@Japie Carbon: er is ook een filmpje te zien
Wat wil je hier mee bereiken?
Geplaatst: 09 feb 2011 20:58
door wknaap
Zelf heb ik Easton-wielen en toen de eerste banden versleten waren en de nieuwe band er zeer moeilijk op wilden, ben ik op de diepte gaan letten. Er zijn dus velgen die in het midden duidelijk dieper zijn.
Het gebruik van tubes vind ik zelf niet interessant.
Fulcrum RC3 of Campa Zonda zou mijn voorkeur hebben.
Geplaatst: 09 feb 2011 21:09
door HenH
Daar vraagt de TS toch helemaal niet om?
Hij heeft een bak geld en wil dat uitgeven aan wielen, dan is het toch niks om deze sets aan te dragen...
Geplaatst: 09 feb 2011 21:19
door jaapieo
Willem, de topicstarter kijkt naar wielen die niet enkele honderden maar duizenden euro's kosten, de afweging tubes of clincher zal dan ook inmiddels wel gemaakt zijn.
Geplaatst: 09 feb 2011 21:29
door japiecarbon
wknaap schreef:Zelf heb ik Easton-wielen en toen de eerste banden versleten waren en de nieuwe band er zeer moeilijk op wilden, ben ik op de diepte gaan letten. Er zijn dus velgen die in het midden duidelijk dieper zijn.
Het gebruik van tubes vind ik zelf niet interessant.
Fulcrum RC3 of Campa Zonda zou mijn voorkeur hebben.
Meen je dit nu echt?????!
De TS vraagt om Wielen van meer dan 2000 euro en jij raad hem zonda aan.
Dat volg ik echt niet
Geplaatst: 09 feb 2011 21:38
door materialist
jaapieo schreef:Materialist schreef:
Elke fietsenmaker die wat wil verkopen
Denk je echt dat een fietsenmaker peperdure LW wielen voor het testen appart gaat houden?
Dan moet je eerst weer een doos vol van die wielen verkopen voordat dat uit kan.
Stel je voor, een krasje hier, een krasje daar... Koop jij die probeer wielen met lijmresten dan nog?
Je moet natuurlijk wel die bontjas thuislaten en die gouden kettingen om je nek afdoen maar dan geloof me: jij kan het ook!
Geplaatst: 09 feb 2011 21:40
door kxlight
jaapieo schreef:Materialist schreef:
Elke fietsenmaker die wat wil verkopen
Denk je echt dat een fietsenmaker peperdure LW wielen voor het testen appart gaat houden?
Dan moet je eerst weer een doos vol van die wielen verkopen voordat dat uit kan.
Stel je voor, een krasje hier, een krasje daar... Koop jij die probeer wielen met lijmresten dan nog?
Dan onderschat je toch echt het verschil tussen inkoop en verkoopprijs.
Met de verkoop van twee setjes tegen adviesprijs, is de testpaar al terugverdiend.