Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

10.000 km non stop

paulchris
Forum-lid

paulchris 28 mei 2008 15:36

@klokkenluider: Het zou je verhaal aanzienlijk helpen als je zou toelichten wie je bent en wat je belang in deze is. Deze vraag is in dit topic al een keer gesteld, maar door jou niet beantwoord.
Je geeft aan geen rancune te hebben, maar de manier waarop je het aanzwengelt laat toch op zijn minst iets van emotionele betrokkenheid te getuigen. Wat zou het je anders kunnen schelen als iemand opschept over zijn sportieve prestaties?

Als je een verhaal hebt, is het belangrijk na te denken hoe je het brengt. De manier die je hebt gekozen lijkt nog het meest op iemand die onverwacht op een verjaardag binnen komt vallen waar hij niemand kent en zonder enige introductie of zich ook maar voor te stellen het hoogste woord voert.
Ik weet het zeker denk ik

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 28 mei 2008 15:46

Neen, geen rancune. Het moet maar eens voor het voetlicht. De meeste journalisten zijn namelijk te lui om het uit te zoeken.

Als het geen rancune is, maar gewoon het feit dat je de waarheid op tafel wilt. En die waarheid wordt volgens je relaas niet door de journalisten geschreven. Waarom doe je dan geen pogingen om dit bericht in de krant te krijgen? Waarom dit bericht op het forum plaatsen. Je bericht zou veel leuker staan in een krantenartikel naast een bericht over Moonen's huidige record poging.
Live fast; die young. mijn blog

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 28 mei 2008 15:47

[quote="Paul Chris"]@klokkenluider: Het zou je verhaal aanzienlijk helpen als je zou toelichten wie je bent en wat je belang in deze is. Deze vraag is in dit topic al een keer gesteld, maar door jou niet beantwoord.
Je geeft aan geen rancune te hebben, maar de manier waarop je het aanzwengelt laat toch op zijn minst iets van emotionele betrokkenheid te getuigen. Wat zou het je anders kunnen schelen als iemand opschept over zijn sportieve prestaties?

Als je een verhaal hebt, is het belangrijk na te denken hoe je het brengt. De manier die je hebt gekozen lijkt nog het meest op iemand die onverwacht op een verjaardag binnen komt vallen waar hij niemand kent en zonder enige introductie of zich ook maar voor te stellen het hoogste woord voert. [/quote]

Paul, dat zijn vaak wel de leukste verjaardagen....
Op je vraag (belang en zo) kom ik nog terug

perik
Forum-lid

perik 28 mei 2008 15:54

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de beste man gehoord. Maar who cares als hij zegt dat hij Alpe d'Huez heeft opgefietsd als dit niet het geval is.

Ik zit voor de lol even te klijken naar de site van Klokkenluider, en moet er toch wel een beetje om lachen. De ene beschuldiging na de andere, met de mededeling dat er getuigen en bewijzen voor zijn. Dit uiteraard zonder deze bewijzen ook te laten zien. Uit die pagina's vol over-en-weer gestuurde emails en brieven kan ik ook niet wijs worden. Verder ben ik wel benieuwd naar de "civiele en strafrechtelijke" procedures die klokkenluider tegen deze man gaat beginnen.

paulchris
Forum-lid

paulchris 28 mei 2008 16:07

[quote="Klokkenluider"][Paul, dat zijn vaak wel de leukste verjaardagen....
Op je vraag (belang en zo) kom ik nog terug[/quote]

Dat zal dan een verschil van stijl zijn. Meestal draait het in dit soort principiele betogen voornamelijk om het krijgen van erkenning voor het eigen gelijk, en dat vind ik (zeker op een verjaardag...) niet zo interessant.
Ik weet het zeker denk ik

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 28 mei 2008 16:13

Afbeelding

(hoewel ik niet wil impliceren dat de "rechtzettingen" van eerdergenoemde "ernstige onwaarheden" uit de duim gezogen zouden zijn, maar naar mijn mening is het gewoon een typisch gevalletje komkommertijd op het fietsforum... wellicht wel vermakelijk overigens)

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 28 mei 2008 18:15

[quote="perik"]Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de beste man gehoord. Maar who cares als hij zegt dat hij Alpe d'Huez heeft opgefietsd als dit niet het geval is.

Ik zit voor de lol even te klijken naar de site van Klokkenluider, en moet er toch wel een beetje om lachen. De ene beschuldiging na de andere, met de mededeling dat er getuigen en bewijzen voor zijn. Dit uiteraard zonder deze bewijzen ook te laten zien. Uit die pagina's vol over-en-weer gestuurde emails en brieven kan ik ook niet wijs worden. Verder ben ik wel benieuwd naar de "civiele en strafrechtelijke" procedures die klokkenluider tegen deze man gaat beginnen. [/quote]

Beste,

U leest niet goed. Op de site staat: Buiten Moonen-vazal en meeloper Mart de Swart en natuurlijk Anny Moonen hebben alle op bovenstaande onderstaande, Red.) foto poserende personen aangegeven dat zij indien zij onder ede zouden moeten verklaren zij bovenstaande zouden bevestigen !!!! Hieronder: het traject tussen de rode lijnen is niet gefietst. Toch heeft Moonen zich laten bejubelen in De Telegraaf, het Brabants Dagblad en bij Omroep Omroep Brabant omdat hij als eerste sterveling de Tour de France Non stop zou hebben gedaan. Een normaal mens moet kotsen van zichzelf bij zoveel zelfverloochening. De spiegel barst.....

Deze mensen zijn daarvoor ("wilt u onder ede verklaren als dat nodig mocht zijn", waarop alle genoemde personen aangaven geen proces verbaal terzake meineed te wilen riskeren en zouden verklaren dat Moonen al die kilometers en bergen als genoemd op de site NIET heeft gefietst) persoonlijk benaderd. Alle namen staan op de site. Wilt u nogmeer bewijs? U kunt de telefoonnumers krijgen als u wilt.

En over de civiele en strafrechterlijke procedures: Nergens staat dat Klokkenluier voornemens is die te starten. Zou wel heel bizar en dommig zijn. Suggereren dat Klokkenluider da doet is dus een poging om Klokkenluider belachelijk te maken. Niet echt chique. Er staat dat Moonen drie rechtzaken tegen Klokkenluider heeft aangespannen (kort geding inzake de eigendomsrechten van LeTourDirect, een civiele pocedure en een strafzaak terzake smaad, laster en nog een hele riedel). Heeft ie allemaal verloren. Dat staat er.

Wat me sowieso opvalt is dat veel mensen op dit forum maar wat roepen maar niet de moeite nemen om 't gewoonweg te lezen. Je hoeft 't niet te lezen, maar reageer dan ook niet.

perik
Forum-lid

perik 28 mei 2008 18:33

Klokkenluider, Dat bewijs en telefoonnummers hoef ik verder niet want deze hele zaak interesseert me niet. Ik gaf alleen aan welk beeld bij mij ontstond toen ik de website bekeek.
Voor wat betreft die procedures. In één of andere open brief aan Moonen op de site lees ik "U laat hondsbrutaal op het domein dat een ander toebehoort een doorverwijzing aanbrengen naar uw nieuwe site welke overigens bij niemand bekend is. Ook niet als het domein voor de daaraan gekoppelde e-mail. Dit blijft strafrechtelijk als wel civielrechtelijk niet onbestraft." Daar staat dan blijkbaar niet wat ik dacht dat er staat, maar dat is allemaal prima. Ik weet verder niks van deze ruzie en hoef het ook niet te weten.

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 28 mei 2008 18:43

Beste Klokkenluider,

Misschien wordt het toch eens tijd dat je 'ons forummers' duidelijk maakt wat je motieven zijn. De eerste indruk die ik (en ik weet zeker, niet alleen ik) van je krijg is niet een al te beste. Ik heb even op jouw(?) site rondgekeken, maar als je denkt dat ik erg veel tijd ga steken in het doornemen van die lastercampagne, dan heb je het mis.
Wat ik niet zo heel erg 'chique' vind is dat je deze persoon met naam en toenaam noemt en op blijkbaar zoveel mogelijk manieren zwart probeert te maken, terwijl je jezelf verschuilt achter een pseudoniem. Over 'maar wat roepen' gesproken...
Ik kan me de aangespannen rechtzaken wel voorstellen eigenlijk.
Tenzij je me weet te overtuigen dat ik ongelijk heb, ben ik dezelfde mening toegedaan als de zwarten; je bent ziek bezig! (Een mooie definitie van 'ziek' kun je een pagina terug vinden).
Voor jouw haatzaaierij is wat mij betreft geen plaats op dit forum.
DAG!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

marz
Forum-lid

marz 28 mei 2008 18:43

Het zit in elk geval erg hoog allemaal, en hij is er helemaal vol van.
Ik zou de "tegenpartij" wel eens willen horen.
Want waar er twee vechten................
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

kappa-man
Forum-lid

kappa-man 28 mei 2008 18:52

Hey Klokkenluider,

even een heel andere vraag. Aangezien jij je hier op het forum hebt aangemeld ben je natuurlijk van plan om ook inhoudelijk wat toe te voegen, waarom meldt je je anders aan.
Ik neem dan ook aan dat je niet alleen op dit forum komt om je eigen topic te lezen en te spammen.
Voor het geval dat wel zo is zet ik mijn vraag maar even in dit topic:

Ik zit met een probleem, ik moet kiezen tussen 2 wielen, maar weet niet welke ik moet kiezen: Easton Vista of Mavic Aksium, wat zijn de voors en tegens van deze wielsets?

alvast bedankt ;)
Opgeven is geen optie!

niklas2
Forum-lid

niklas2 28 mei 2008 19:02

Klokkenluider,
Voor zover ik weet zit ons rechtssysteem zo in elkaar dat je als prive persoon geen strafzaak kunt aanspannen tegen een ander persoon. Jij beweert dat Moonen dat tegen jou zou hebben gedaan......? Dat kan in het geheel niet en is dus onzin. Een dergelijke strafzaak kan hij dus ook niet hebben verloren.

Hoe staat het nu met de recordpoging van Moonen? Wat er ook waar moge zijn van de geclaimde prestaties, de huidige prestatie van 10.000 km semi non-stop is niet de minste.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

Plaats reactie