De TS heeft al een vriendelijke PB van mij gehad. De PB naar patmaessen kan gewoon niet door de beugel. Daarnaast kan ook iemand die dyslexie gewoon de shift toets zo nu en dan indrukken en een op de 'punt' drukken ipv altijd op de 'enter'. Fatsoenlijk Nederlands schrijven is gewoon een vereiste, anders wordt 't een zooitje.
Nu hebben we genoeg off-topic gehad, laten we maar weer on-topic verder gaan.
ik heb een paar vraagjes
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Iskander_ schreef:P I M schreef:
Zo, dat gaat al meteen lekker met die roberto! Nauwelijks 5 posts, en nu al forumleden die ik weet niet hoe lang lid zijn van het forum belerende PM's sturen (inclusief spellingsfouten). Als ik hem was zou ik snel inbinden, en mijn excuses aanbieden. Persoonlijk vind ik dat je best moeite mag doen om een beetje netjes Nederlands te typen, en dat je ook niet zo hoeft te reageren als je er op gewezen wordt. Just my 2 ct
Dus iemand die hier net komt kijken heeft minder recht van spreken dan iemand die hier al jaren berichtjes post ?. :rolleye:
Als hij zelf vindt dat hij een PM wil versturen naar een persoon is dat zijn goed recht. Of het verstandig is is ten tweede. overigens vind ik het terecht. De opmerking van patmeassen is volkomen overbodig.
Dát heb ik niet gezegd hè
Zullen we hier nu mee kappen :rolleye:? M.i. is een discussie op deze manier niet echt zinvol meer. Ik hoop dat roberto een keuze heeft kunnen maken uit de fietsen die hij zelf heeft aangereikt, of die wij hem hebben aangereikt. Ik hoop alleen dat hij in een volgend topic iets meer op hoofdlettergebruik en interpunctie zal letten.
EDIT: Amclassic was me voor. Terug on-topic!
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
De topic-starter had een paar vraagjes. Nou dat komt goed uit: Ik ook! :SAmclassic-fan schreef:laten we maar weer on-topic verder gaan.
Of bedoelde je dat niet Amclassic-fan?
Tja, als de topicstarter een veldrijdfiets wil is hij denk ik 'te laat' (of te vroeg). Rond februari, maart zijn er nog een stuk meer te marktplaatsen. Ook bij de FM staan er dan doorgaans meer uitgestalt dan midden in de zomer.
Dat geeft ook maar weer aan hoe lastig de vraag te beantwoorden is. De geometrie is afhankelijk van de bouw. Of je met ossenkop (zou ik doen) gaat rijden of met een 'MTB'-stuur, kan niemand voor een ander bepalen.
De rest (groep, wielen, kwaliteit/materiaal van frame, etc.) is voornamelijk budgetgebonden. Wat je voor je budget kan krijgen is aanbod gebonden (is hij bijvoorbeeld handig genoeg om e.a. op internet te bestellen), en wat zijn aabod is, heeft hij niet laten weten: Ergo, we kunnen hem tot nader orde niet verder helpen.