Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

fiets oktober

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 03 okt 2008 22:41

eind goed..........al goed!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 04 okt 2008 00:50

Om dan maar meteen wat tegenwicht te bieden tegen de ongelukkige fout (ik maak ze ook als eindredacteur van een niemendalblaadje). Het artikel over Saul Raisin is echt grote klasse. Mooi neergezet portret van deze man. Ik had nog nooit van hem gehoord. Ik heb trouwens gezocht naar een profiel van zijn klim, maar heb deze niet gevonden. Een keer de verkeerde kant, maar DE kan niet. In een van de vorige nummers vond ik het artikel over het tochtje Parijs Dakar heel mooi. Ik moet nog effe doorsparen voor die 7000 euro.. Het is altijd mooi als de boel wat breder wordt getrokken dan het pure fietsen. Dit keer de Tour d'Afrique...

Opvallend kritiek stuk op de firma Gazelle op pagina 2. Ik moet zeggen dat ik het er helemaal mee eens ben. Heel jammer, want ze zijn de afgelopen jaren er toch steeds in geslaagd om qua prijs en kwaliteit redelijk bij te blijven. Zeker als de fietsenmaker de marge er een beetje afhaalt, kun je prima Gazelle racefietsen kopen. Maar uberhaupt niet verschijnen op de BikeMotion lijkt op een trendbreuk te duiden. Ik hoop dat ze goede fietsen blijven maken. De W8 MTB vind ik er trouwens geweldig uitzien. Dat weet ik omdat ik hem VORIG JAAR OP DE BIKEMOTION HEB GEZIEN. Sorry hoor, moest effe mijn stem verheffen... Dit is toch onze wielercultuur?

camparacer
Forum-lid

camparacer 04 okt 2008 13:37

Heb sinds vorige maand een proefabo en ben tot nu toe zeer te spreken. Gewoon leuk om één keer per maand een leuk magazine in de bus te krijgen over je grootste hobby. Als ik er na 6 magazines nog zo over denk, wordt het proefabo zeker omgezet in een vast abo.

amateurke
Forum-lid

amateurke 05 okt 2008 17:47

snik, snik.
Ik heb de nieuwe fiets nog niet ontvangen en verveel me dood vandaag. Geen weer om op de fiets te stappen. Dus die fiets was wel welkom geweest. Afwachten maar.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie