het maakt mij ook niet uit uiteraard, als je er gelukkiger van wordt altijd doen. Maar ben wel nieuwsgierig of mensen voor hun acties soms hun werkelijke reden weten... Hopelijk is het streven naar geluk het beste antwoord, hoe tijdelijk het dan ook kan zijn met een nieuw fietsje
[quote="GastheerG"][quote="Auke"]Er zijn zelfs mensen op dit forum die alleen maar op het nieuwste van het nieuwste willen fietsen. Ben benieuwd naar hun werkelijk achterliggende redenatie.[/quote]
ik schop met mijn reactie daar ook wat tegen maar strikt maakt het me niet uit wie wat waarom koopt.
Ik geef m´n geld liever uit aan beleving. Ik ben vorig jaar 6 keer op vakantie (minimaal 5 dagen in het buitenland voor je plezier) geweest.
Een ander vind 1 vakantie voldoende en heeft graag de mooiste en de nieuwste fiets.
Ik denk niet dat je dat kan beredeneren. Ik heb in m´n leven al een paar ton aan duikvakanties uitgegeven. Een PAAR ton! Zullen heel wat mensen hier zijn die dat absurt vinden.
Wat ik WEL betreur is als mensen dingen kopen omdat ze daarmee status naar anderen verwerven. Status is namelijk echt een heel kostbare hobby.
[/quote]