Je hebt wel deze mail gekregen>>
"We have received your Online Order to Chain Reaction Cycles. xx/xx/2010"
Als het verstuurd word dan krijg je deze mail>>
"OrderID xxxxxxx - Complete"
All of the items in this order have now been shipped. Track and Manage your orders https://www.chainreactioncycles.com/MyA ... count.aspx
Thanks from Chain Reaction Cycles Team http://www.chainreactioncycles.com/
Ik betaal meestal via Creditcard/Paypal en ik heb nog geen problemen ondervonden.
Chain Reaction Cycles
-
wilcoelskamp
- Forum-lid
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 12 apr 2010 21:17
- Locatie: Noord-West Veluwe
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Ja heb wel de eerste mail ontvangen, wacht nog wel even af hoelang het duurt met versturen en als het te lang duurt mail ik ze wel even. Had alleen verwacht dat het wel meteen verstuurd zou worden aangezien het product in stock is.
Ik wacht het nog wel af dan, bedankt.
Ik wacht het nog wel af dan, bedankt.
2 weken geleden kettingbladen besteld. Maar tot op heden niets binnen. Wel is het pakket volgens de status verzonden. Helaas geen track & trace dus 15 werkdagen wachten en hopen dat het opgelost wordt. In de tussentijd Creditcard gehackt en nu geblokkeerd.. Betaling naar CRC was de laatste betaling met CC, maar of dat er iets mee te maken heeft.. kortom nog geen kettingbladen en CC geblokkeerd. Nu maar hopen dat ze het goed gaan oplossen, want ik heb er een hard hoofd in dat die bladen nog komen... en terugstorten wordt ook een probleem.. heerlijk!
Do or Do not.. There is no try
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik heb altijd wel track & trace bij CRC, het werkt wel is waar voor geen meter, maar 't is er wel. Misschien GLS eens bellen of ze niet iets voor je hebben liggen, zou niet de 1e keer zijn dat die opschrijven dat je niet thuis bent en geen briefje door de bus doen.
En van CRC verwacht ik dat ze het hoe dan ook oplossen. Ik bestel er vrij regelmatig en als iets niet meer leverbaar is of langer duurt zijn ze altijd zeer snel met mailen en antwoorden.
En van CRC verwacht ik dat ze het hoe dan ook oplossen. Ik bestel er vrij regelmatig en als iets niet meer leverbaar is of langer duurt zijn ze altijd zeer snel met mailen en antwoorden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ooit bij Chainreaction en helm besteld. Na 6 weken was het pakket nog niet binnen. E-mail gestuud en ze konden bij CR ook zien dat het pakket niet bezorgd was. Nieuwe helm opgestuurd en binnen paar dagen binnen. Twee weken later alsnog de eerste helm binnen. Ik weer e-mailen. Kreeg ik keurig mailtje terug dat ik beide helmen mocht houden! Perfecte service daar. Jammer dat de pond vaak (te) hoog staat.
Nou, Voor het weekend mail verkeerd gehad en ze zouden het pakket opnieuw versturen. Vandaag was de grote dag want er zat een grote kartonnen envelop in de brievenbus. Helemaal er in vast geduwd. Ik heb een kleine 10 minuten het geprobeerd er voorzichtig uit te halen, maar uiteindelijk was geweld nodig. Bleek het gewoon een doos te zijn die helemaal in elkaar hadden "gevouwen" (gedouwd) om em maar in mijn brievenbus te krijgen. Gelukkig waren mij FSA superchainrings niet beschadigd, maar (tis nog niet afgelopen) hebben ze een 53T blad in de verkeerde kleur geleverd. Op de site staat duidelijk dta om Black anodized gaat. Het 39T blad die ik ook had besteld is dat ook, maar het 53T blad lijkt wel bruin (hoewel er wel zwart op het zakje staat), dus dat ziet er helemaal niet strak uit als ik dat ga monteren. GRRRRRRR.. maar weer een mail gestuurd met daarin het hele verhaal van de doos en het kettingblad in de verkeerde kleur.... zucht Voor mij voorlopig de laatste keer dat ik daar bestel. Ze lossen het vast goed op en het is niet allemaal de schuld van ChainReaction, maar kanonne wat een gedoe...
Do or Do not.. There is no try
