Guerciotti fixed/free flatbar stadsracer
-
fritshoeve
- Forum-lid
Keurig gespoten! Welke spuitbussen / lakken heb je gebruikt?
Frits
http://fixedgeargallery.com/2009/aug/3/BramVanBavel.htm
kwam me erg bekend voor!
kwam me erg bekend voor!
Heel mooi eind resultaat, cool die kleuren en toch rustig.
Op de foto's lijkt het alsof het frame "opgelopen" is, ofwel net achter de balhoofdsbuis de bovenbuis een lichte bocht maakt. Ik zou dit even checken!
Groet en succes,
Op de foto's lijkt het alsof het frame "opgelopen" is, ofwel net achter de balhoofdsbuis de bovenbuis een lichte bocht maakt. Ik zou dit even checken!
Groet en succes,
Loeki Pro
[quote="Optico"]Heel mooi eind resultaat, cool die kleuren en toch rustig.
Groet en succes,[/quote]
Als fotograaf zie ik meteen de kwaliteit van de gebruikte lens door Cruzer. Kijk maar eens goed naar de "rechte lijnen" van de bakstenenmuur op de achtergrond. Kortom: vertekening van de lens.
Gave fiets trouwens....
PS: Wat kost zo een verbouwing nou?
Groet en succes,[/quote]
Als fotograaf zie ik meteen de kwaliteit van de gebruikte lens door Cruzer. Kijk maar eens goed naar de "rechte lijnen" van de bakstenenmuur op de achtergrond. Kortom: vertekening van de lens.
Gave fiets trouwens....
PS: Wat kost zo een verbouwing nou?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
[quote="Aristos"][quote="Optico"]Heel mooi eind resultaat, cool die kleuren en toch rustig.
Groet en succes,[/quote]
Gave fiets trouwens....
[/quote]
EDIT: ik zie net dat het over het andere muurtje gaat
Groet en succes,[/quote]
Gave fiets trouwens....
[/quote]
EDIT: ik zie net dat het over het andere muurtje gaat
Er zit inderdaad veel vertekening in de lens, wel grappig effect.
Op de foto zie je op de plek waar op de andere foto's een net iets sterkere knik lijkt te zitten, aan de onderkant van de bovenbuis wat ribbeltjes zitten. Het kan vertekening zijn maar zeker weten doe ik het niet.
Misschien een fotootje maken met een rechte lat tot het balhoofd op de bovenbuis leggen?!?
[img=http://img.photobucket.com/albums/v204/ ... tSmall.jpg]
Op de foto zie je op de plek waar op de andere foto's een net iets sterkere knik lijkt te zitten, aan de onderkant van de bovenbuis wat ribbeltjes zitten. Het kan vertekening zijn maar zeker weten doe ik het niet.
Misschien een fotootje maken met een rechte lat tot het balhoofd op de bovenbuis leggen?!?
[img=http://img.photobucket.com/albums/v204/ ... tSmall.jpg]
Loeki Pro
Was me nog niet meteen opgevallen, nee, zo geribbeld ziet die buis in het echt er niet uit. Misschien mijn vader's digitale spiegelreflex eens lenen, want die foto van de kettinglijn lukt ook niet echt goed met een autofocus.
Wat kost zo iets? Wel de fiets zelf was 15 €, maar een echt budget was er niet meteen, .... dus dat liep al snel uit de hand, effe snel schatten:
Zadel, pen en balhoofd: 100 €
Naven: 64 €
Velgen: 150 €
Laten spaken + banden: 120 €
Stuurlint, ketting, krans: 36 €
Nog verf en varia (decals, etc)
Alles behalve frame, vork, stuur(pen) en crank is nieuw, zodus.
Zit ik toch al snel aan 500 €. Niet echt goedkoop voor een oude fiets
zonder versnellingen, MAAR, het opbouwen op zich was al een deel van het plezier.
Wat kost zo iets? Wel de fiets zelf was 15 €, maar een echt budget was er niet meteen, .... dus dat liep al snel uit de hand, effe snel schatten:
Zadel, pen en balhoofd: 100 €
Naven: 64 €
Velgen: 150 €
Laten spaken + banden: 120 €
Stuurlint, ketting, krans: 36 €
Nog verf en varia (decals, etc)
Alles behalve frame, vork, stuur(pen) en crank is nieuw, zodus.
Zit ik toch al snel aan 500 €. Niet echt goedkoop voor een oude fiets
zonder versnellingen, MAAR, het opbouwen op zich was al een deel van het plezier.
@optico: hele gave bak geworden!! Alleen moet je even de koptext van dit draadje aanpassen want dat 'flatbar' klopt niet met die (overigens mooie) racebocht...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!