Fietskleding bij de Lidl
Ik heb vanmiddag zo'n broek gekocht. Kleine recensie:
Materiaal - slecht
Zeem - slecht
Pasvorm - beroerd
Looks - slecht
'Hip'factor - niet
prijs - schrikbarend goedkoop
Ik denk zo'n twee keer spinnen en dan kan 't weer weg. Zo verschrikkelijk slecht dat ik er weer erg vrolijk van wordt!
Materiaal - slecht
Zeem - slecht
Pasvorm - beroerd
Looks - slecht
'Hip'factor - niet
prijs - schrikbarend goedkoop
Ik denk zo'n twee keer spinnen en dan kan 't weer weg. Zo verschrikkelijk slecht dat ik er weer erg vrolijk van wordt!

'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Ik liep tegen zo'n bodywarmer aan. En voor dat geld vond ik het vrij behoorlijk in elkaar gezet. Duurzaamheid is uiteraard nog niet te bepalen, maar het ding heeft (op papier) alles wat ik in zo'n bodywarmer zoek. En het zat nog als gegoten ook, maar dat is meer te wijten aan mijn huidige fysiek dan een prestatie van het naai-atelier van de Lidl.
Ik ben het met de recensie van Spook eens. Heb twee broeken gekocht voor het tacxen, en zojuist uitgeprobeerd.
Conclusie: het kost drie keer niks, en het is ook drie keer niks...
Ik durf er iig niet mee naar buiten.
Conclusie: het kost drie keer niks, en het is ook drie keer niks...
Ik durf er iig niet mee naar buiten.
Maar ik heb meer verstand van gitaren...
Ik heb ook wat spinspulletjes gekocht, we gaan eens kijken waar het schip strandt, voor het geld hoef je het absoluut niet te laten iig, zelfs als je het maar 3x gebruikt 
Je voelt meteen dat het goedkoop is, that's for sure
De hele dag met de el-cheapo "zeem" op een racefietszadel kan ik - zonder er nog maar op gezeten te hebben - alvast niemand aanraden

Je voelt meteen dat het goedkoop is, that's for sure

De hele dag met de el-cheapo "zeem" op een racefietszadel kan ik - zonder er nog maar op gezeten te hebben - alvast niemand aanraden