Heb ook een setje incl. wat andere dingen besteld. Aardig aan de prijs, maar het is wel van zeer goede kwaliteit.
Echter de rekening van de douane was minder prettig.
Ik wil nog wel een wit mouwloos vest, dus mocht er nog iemand langsgaan dan hou ik mij aanbevolen.
Gaat er nog iemand naar Texas? (je weet maar nooit)
Als ik zo vrij mag zijn......
Als iemand een bestelling doet, bestel voor die 15 dollar er een setje sokken bij.
Er staat heel amerikaans op de verpakking dat het de beste sokken zijn die je ooit zal dragen.
Maar in dit geval kan ik me daar wel iets bij voorstellen, zijn echt super socks!
Een aanrader wat mij betreft.
Als iemand een bestelling doet, bestel voor die 15 dollar er een setje sokken bij.
Er staat heel amerikaans op de verpakking dat het de beste sokken zijn die je ooit zal dragen.
Maar in dit geval kan ik me daar wel iets bij voorstellen, zijn echt super socks!
Een aanrader wat mij betreft.
-
watikjebrom
- Forum-lid
Deze zijn ook erg mooi:
[img=http://shop.mellowjohnnys.com/v/vspfile ... oves-2.jpg]
Alleen jammer dat ze zo'n 50USD moet kosten
[img=http://shop.mellowjohnnys.com/v/vspfile ... oves-2.jpg]
Alleen jammer dat ze zo'n 50USD moet kosten
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Sh!ne schreef:Echter de rekening van de douane was minder prettig.
Hoeveel was dat als ik vragen mag (%)?
Ik heb het door mensen mee laten nemen, dus bij mij was het 0%, die prijs valt binnen wat je mee mag nemen.
Nog nooit wat in het buitenland gekocht via het net, dus geen idee hoe dat gaat.
Is het 100% kans dat de douane je een rekening stuurt, hoe gaat dat in z'n werk?
Houdt me overigens niet tegen, ik wil ook nog zo'n mouwloos vest, al zijn die aardig aan de prijs.
En dan ook de sokken maar...
Ik heb het idee dat ik (vanwege veel ebay-aankopen) inmiddels op een 'zwarte' lijst sta.
Er kwam nog 19% BTW, plus nog wat procenten invoerrechten (2 of 3 %) en inklaringskosten (rond de 23 euro) bij.
Bij elkaar kostte het mij nog eens rond de 100 euries.
Er kwam nog 19% BTW, plus nog wat procenten invoerrechten (2 of 3 %) en inklaringskosten (rond de 23 euro) bij.
Bij elkaar kostte het mij nog eens rond de 100 euries.
Sokken zijn trouwens online te bestellen http://www.swiftwick.com/
Verzendkosten zijn een stuk vriendelijker, $5. Sokken zelf kosten $14.95.
Verzendkosten zijn een stuk vriendelijker, $5. Sokken zelf kosten $14.95.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb net van de week een denim tee besteld. Kreeg vandaag een mailtje of ik een mail wou sturen wanneer ie aangekomen was. Schijnt niet altijd goed te gaan naar Nederland (douane die traag is?). Zal eens een foto posten wanneer het shirt binnen is. Volgende keer misschien wel handig om via het forum een bestelling te plaatsen. Scheelt iig weer wat in verzendkosten.
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Ik zou wel een stemcap willen meebestellen ^^.