[quote="-Divo-"][quote="jaapieo"][quote="-Divo-"]
Effectief scheren
Fusion mesjes zijn duur maar op eBay vind je ze zo ongeveer 40 % goedkoper dan elders.
#[/quote]
Haha grapje? scheermesjes kopen op ebay doe jij dat? die paar euro's....
Je scheert je benen toch niet elke dag?
je kan overigens ook gewoon zo'n vrouwen epileerapparaatje gebruiken
De vrouw des huize hier doet dat ook en na de 1e keer schijnt het geen pijn meer te doen...[/quote]
Eh, ik heb ruime ervaring met allerlei methodes. Epileren werkt dus niet. Een mannenhuid en haren is totaal wat anders dan bij een vrouw. Epileren werkt niet , want het verwijderd niet alles en je krijgt zeer snel een geirriteerde huid. Dat het na een paar keer geen pijn meer zou doen is bovendien klinkklare onzin. Ook ontharingscremes werken niet bij mij. Harsen net zo min. Droogscheren is minder glad en geeft sneller irritatie.
Fusion (Power)mesjes kosten in een gewone winkel ongeveer 8 stuks voor
35 euro. Ik gebruik die mesjes normaliter ook voor m'n kaken. Als jij dat prijzen vind waar je niet bij hoeft na te denken tja ik denk dat anderen daar echt anders over denken. Je kunt ze ook per 4 kopen dan zijn ze 19 euro . . .
(ik betaalde de laatste keer op ebay inclusief verzending voor 8 stuks 18,50)
Ik gebruik deze dure mesjes omdat ik mij met goedkope mesjes niet normaal kan scheren. (zware baardgroei/gevoelige huid)
Ik zou zeggen probeer eens die epilady van je huisgenote, ik denk dat je er snel van terug komt . . . .

[/quote]
Kijk dat is andere praat...
35 euro pfffff...
Aldi wegwerpmesjes werken voor mijn kaak prima.
Kijk als het om zulke bedragen gaat voor een mesje dan snap ik het weer wel...