OnT: @ superrose
Ik leef heel verschillend met zulk soort dingen, ik houd namelijk erg van BBQen en das ook niet helemaal verantwoord
En over dat light, dat kwam toch door het gebruik van kunstmatige zoetstoffen, waardoor mensen een grotere eetbehoefte zouden krijgen?! :s[/quote]
geen idee, wat ik wel weet dat als je kijkt naar wat er in die zogenaamde lowfat produtcen zit vergeleken met wat er in normale producten zit dat die low fat producten vaak pulp zijn, ik heb een tijdje in NYC gewoond en daar eten ze puur gif, maar wel low fat.
Ik kan niet goed tegen suiker, eet suikervrij, als in toegevoegde suikers, in mijn koffie doe ik zoetjes, maare krijg er niet echt honger van.
Ik denk al met al dat er veel onzin wordt verteld over voedsel. Ik eet op een manier die werkt voor mij en daarin doe ik mijn best te luisteren naar mijn lichaam, als het zin heeft in zoet eet ik zoet en zin in zout dan eet ik zout.
Soms heb ik heel veel zin in heel veel boterhammen dan weer in melk dan weer in eieren, als ik helemaal volgens regels zou eten zou ik gek worden denk ik.