Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Maar dat is absoluut niet nodig om daar overheen te gaan.
Het is een publiek geheim dat ik kasseien / stenen niet meer van deze tijd vind om zelf overheen te fietsen, dus rij ik gewoon een eindje om
Ik weet nog niet of ik erbij ben, maar als ik enigszins kans zie dan ben ik er ook bij.
[quote="Peterj"]Wel op het midden van de weg blijven fietsen dan [/quote]
Er ligt inderdaad een keurig fietspadje naast voor als je even geen zin hebt om over de kasseien te rossen. Ik kon deze strook niet laten liggen, 2.9 km aaneengesloten kasseien is vrij zeldzaam in Nederland.
[quote="Thomas1974"][quote="Peterj"]Wel op het midden van de weg blijven fietsen dan [/quote]
Er ligt inderdaad een keurig fietspadje naast voor als je even geen zin hebt om over de kasseien te rossen. Ik kon deze strook niet laten liggen, 2.9 km aaneengesloten kasseien is vrij zeldzaam in Nederland.[/quote]
KASSEIEN !!!!!!:rolleye:strook van 2,9km?????? MOEDERRRRRRRRRRRRRRRR HELLLLUPPPP:p:p,ik wordt nie goed:p:p:p