Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Claws

tjesis
Forum-lid

tjesis 29 jan 2010 19:43

klaaz schreef:Wou ook eerst voor de claw's gaan maar begin nu ook te twijfelen om toch de kuipers te gaan kopen.
Ik ben er dan ook nog niet uit en heb ook nog wel even de tijd.
Ik mis alleen leuke stickers op de kuipers velgen, weet iemand een leuk en vooral niet te duur adres voor velgenstickers?

http://www.wieldesign.nl

Daar hebben ze mij prima geholpen met custom decals voor op mijn Kuipertjes.
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm

ee
Forum-lid

ee 04 apr 2010 17:14

Goededag,

Ik heb gisteren een Pinarello Paris aangeschaft met MOST Chall wielset.
Heeft iemand ervaring met deze wielset?

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 04 apr 2010 17:16

Ee schreef: Heeft iemand ervaring met deze wielset?

Binnenkort jij zelf :D
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

toontje68
Forum-lid

toontje68 04 apr 2010 22:55

Amclassic-fan schreef:
Tjesis schreef:Het vele gewicht maakt me niet zoveel uit. Heb ik er wel voor over. Het oog wil ook wat, ik vind hoge velgen gewoon vele malen mooier.

Ik heb nu Campa Shamal wielen uit ik geloof 2000. Dit is nog van de serie met hoge aluminium velg. Volgens mij zijn die ook zo rond de 1900 gram.

Ik mag toch hopen dat je geen zwarte Shamal's voor dit soort wielen gaat inruilen (mits de velgen nog goed zijn)? :rolleye:

Ik rij al 9 jaar op zwarte Chamals en moet zeggen ,super wielen van ongekende kwaliteit. Nooit niks aan gehad, alleen een paar andere lagercups gemonteerd, maar dat mag wel na enkele 10.000 km's... Wielen zijn niet te vergelijken met de Claws ;-)
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

toontje68
Forum-lid

toontje68 04 apr 2010 22:57

Amclassic-fan schreef:
Tjesis schreef:Het vele gewicht maakt me niet zoveel uit. Heb ik er wel voor over. Het oog wil ook wat, ik vind hoge velgen gewoon vele malen mooier.

Ik heb nu Campa Shamal wielen uit ik geloof 2000. Dit is nog van de serie met hoge aluminium velg. Volgens mij zijn die ook zo rond de 1900 gram.

Ik mag toch hopen dat je geen zwarte Shamal's voor dit soort wielen gaat inruilen (mits de velgen nog goed zijn)? :rolleye:

Ik rij al 9 jaar op zwarte Chamals en moet zeggen ,super wielen van ongekende kwaliteit. Nooit niks aan gehad, alleen een paar andere lagercups gemonteerd, maar dat mag wel na enkele 10.000 km's... Wielen zijn niet te vergelijken met de Claws ;-)
Wilde ook eerst voor de Claws gaan in mijn nieuwe Leonardo, maar heb toch voor de Zipp's gekozen. Zijn wel wat duurder, maar dan heb je ook wat...
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

Plaats reactie