Alles over vakanties op én met de fiets

Hotel in de buurt van Mont-Ventoux

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 16 apr 2011 19:20

[quote="RubenM"]@ Le Grimpeur: mijn ouders hebben het gekozen vanwege het hotel. In de buurt van de Mont-Ventoux waren de hotels duurder en teveel gericht op die berg beklimmen ;p [/quote]
Dank voor je reactie. Hopelijk vermaken je ouders zich ook in de Dolomieten. Er komen trouwens legio toeristen naar de Provence, ook naar de hotels in de buurt van de Ventoux, die helemaal niets met fietsen hebben hoor. Wel, misschien komt de Provence een volgende keer op jullie programma. In elk geval al vast een fijne tijd gewenst in Süd-Tirol!
60 x Ventoux

jeroennl
Forum-lid

jeroennl 16 apr 2011 19:28

Dit hotel http://www.crillonlebrave.com/ is echt geweldig, kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Eten is ook geweldig. Je komt er wel weinig Nederlandse fietsers tegen :)

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 16 apr 2011 21:29

[quote="jeroennl"]Dit hotel http://www.crillonlebrave.com/ is echt geweldig, kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Eten is ook geweldig. Je komt er wel weinig Nederlandse fietsers tegen :)[/quote]
Tsja, daar noem je wat...! Ik kom er regelmatig op de fiets langs, want ook vanaf de fiets is het uitzicht op het klimmetje vanaf Bédoin magnifique!!! Maar voor de 'gemiddelde' (dus niet 'bemiddelde';)) Nederlandse fietser zal dit hotel wel 'boven hun budget' zijn, helaas...
60 x Ventoux

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 apr 2011 22:15

Ik denk dat de TS liever heeft dat z'n ouders geld in hem pompen dan in een hotel ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jeroennl
Forum-lid

jeroennl 17 apr 2011 11:02

[quote="Amclassic-fan"]Ik denk dat de TS liever heeft dat z'n ouders geld in hem pompen dan in een hotel ;)[/quote]

M'n koffers werden door vrouwen naar de hotelkamer gedragen, is ook wel wat waard :)

galileo
Forum-lid

galileo 19 apr 2011 00:44

Wij hebben 3 jaar geleden in hotel Le Louvre in Sault gezeten; heel lekker eten

Plaats reactie