auto waar fiets in past
-
- Forum-lid
In de Fiat Panda van mijn moeder (welke ik graag gebruik) passen 2 fietsen in + nog 2 extra wielsetjes. Ja dan kan je nog 2 mensen er fatsoenlijk in zitten en rijden.
Opel omega daar prop ik er 3 in de achterbak en met 3 man de tassen op de rechter of linker achterbank.
Grtz; mtbfool
Grtz; mtbfool
[quote="GastheerG"]Fiat Chroma kunnen DRIE fietsen in de achterbak ZONDER de achterbank neer te klappen!
Dus makkelijk met drie man zonder iets op of achter de auto.
Daarnaast zie je hem niet veel en de luxere uitvoering mag er best zijn.[/quote]
Zou beter zijn maar hij heet toch echt nog steeds Croma! :p
Hoe ziet dat er trouwens uit, drie fietsen..haal je dan alle wielen eruit? En zet je de fietsen rechtop en vast?
Dus makkelijk met drie man zonder iets op of achter de auto.
Daarnaast zie je hem niet veel en de luxere uitvoering mag er best zijn.[/quote]
Zou beter zijn maar hij heet toch echt nog steeds Croma! :p
Hoe ziet dat er trouwens uit, drie fietsen..haal je dan alle wielen eruit? En zet je de fietsen rechtop en vast?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="mister_arby"]In de Fiat Panda van mijn moeder (welke ik graag gebruik) passen 2 fietsen in + nog 2 extra wielsetjes. Ja dan kan je nog 2 mensen er fatsoenlijk in zitten en rijden.[/quote]
Wat is fatsoenlijk bij jouw? Afgelopen jaar kwamen we (Tiest, Metor en ik) in Duitsland op de Autobahn een echtpaar tegen die met haar hoofd tegen de voorruit gedrukt zat, de vracht moest nu eenmaal mee waarschijnlijk.
Tussen de verschillende grote stations moet je goed op de wielbakken letten. Als ze groot zijn beperkt je dat sterk in de mogelijke manieren waarop fietsen in de kofferbak passen.
Wat is fatsoenlijk bij jouw? Afgelopen jaar kwamen we (Tiest, Metor en ik) in Duitsland op de Autobahn een echtpaar tegen die met haar hoofd tegen de voorruit gedrukt zat, de vracht moest nu eenmaal mee waarschijnlijk.
Tussen de verschillende grote stations moet je goed op de wielbakken letten. Als ze groot zijn beperkt je dat sterk in de mogelijke manieren waarop fietsen in de kofferbak passen.
-
- Forum-lid
Dit past zonder problemen in een Renault Grand Espace:

-
- Forum-lid
Ik heb ook nog foto's van een stop tijdens de rit op bovenstaande fietsen
Als ik die plaats wordt er veel duidelijk, maar ik heb geen Leffe