Hoi,
Ik overweeg de aankoop van een BC2209. Voor de veiligheid lijkt het me belangrijk dat er een auditief (eerder dan optisch) zone-alarm op zit. Kan iemand mij zeggen of de BC2209 piept als ik buiten men HF-zone ga?
Bedankt!
Zosse
Sigma BC2209
- leocuypers
- Forum-lid
ik heb de BC2209 nu alweer bijna een jaar, deze bevalt me prima.
Alleen valt me de laatste tijd op dat hij er heel makkelijk uitdraait, ik weet niet of dit aan het begin ook zo was.
Het voelt aan alsof ik straks maar over een spoorwegovergang hoeft te fietsen en hij valt eraf.
Hebben meer mensen hier ervaring mee, dat de computer onder het fietsen eruit valt?
Alleen valt me de laatste tijd op dat hij er heel makkelijk uitdraait, ik weet niet of dit aan het begin ook zo was.
Het voelt aan alsof ik straks maar over een spoorwegovergang hoeft te fietsen en hij valt eraf.
Hebben meer mensen hier ervaring mee, dat de computer onder het fietsen eruit valt?
als ik tijdens het fietsen op de knoppen druk gebeurt het af en toe dat hij draaien gaat omdat hij zeer makkelijk ontgrendeld raakt... Gelukkig zit hij er nog steeds op. Heb een extra houder voor op de atb gekocht maar durf hem wegens het afstuiteren niet te gebruiken.....