Bericht op Fiets - Gestolen Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pffft, op dit moment vraag ik mij toch echt af wat ik hier soms op dit forum doe. Het was gisteren uitstekend fietsweer, konden jullie daar je energie niet in steken?
Met enige regelmaat heeft dit forum meer weg van een zeikforum dan van een leuk informatief fietsforum. Ik vind dit echt triest geneuzel.
Met enige regelmaat heeft dit forum meer weg van een zeikforum dan van een leuk informatief fietsforum. Ik vind dit echt triest geneuzel.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
[quote="Daniel1975"]Pffft, op dit moment vraag ik mij toch echt af wat ik hier soms op dit forum doe. Het was gisteren uitstekend fietsweer, konden jullie daar je energie niet in steken?
Met enige regelmaat heeft dit forum meer weg van een zeikforum dan van een leuk informatief fietsforum. Ik vind dit echt triest geneuzel.[/quote]
Ik vond dit topic vanaf het begin te sneu voor woorden. Daarnaast meende de TS ook nog eens drie verschillende topics op verschillende plaatsen over dit onderwerp te moeten openen. Waarom eigenlijk? Om maximale aandacht te genereren? Gelukkig zijn die topics snel gesloten. Zou met deze ook moeten gebeuren.
Met enige regelmaat heeft dit forum meer weg van een zeikforum dan van een leuk informatief fietsforum. Ik vind dit echt triest geneuzel.[/quote]
Ik vond dit topic vanaf het begin te sneu voor woorden. Daarnaast meende de TS ook nog eens drie verschillende topics op verschillende plaatsen over dit onderwerp te moeten openen. Waarom eigenlijk? Om maximale aandacht te genereren? Gelukkig zijn die topics snel gesloten. Zou met deze ook moeten gebeuren.
+1 Mannen (en vrouwen) zonde van de energie. Ik ga lekker fietsen!
[quote="eelcoz"][quote="Daniel1975"]Pffft, op dit moment vraag ik mij toch echt af wat ik hier soms op dit forum doe. Het was gisteren uitstekend fietsweer, konden jullie daar je energie niet in steken?
Ik vond dit topic vanaf het begin te sneu voor woorden. Daarnaast meende de TS ook nog eens drie verschillende topics op verschillende plaatsen over dit onderwerp te moeten openen. Waarom eigenlijk? Om maximale aandacht te genereren? Gelukkig zijn die topics snel gesloten. Zou met deze ook moeten gebeuren. [/quote]
[quote="eelcoz"][quote="Daniel1975"]Pffft, op dit moment vraag ik mij toch echt af wat ik hier soms op dit forum doe. Het was gisteren uitstekend fietsweer, konden jullie daar je energie niet in steken?
Ik vond dit topic vanaf het begin te sneu voor woorden. Daarnaast meende de TS ook nog eens drie verschillende topics op verschillende plaatsen over dit onderwerp te moeten openen. Waarom eigenlijk? Om maximale aandacht te genereren? Gelukkig zijn die topics snel gesloten. Zou met deze ook moeten gebeuren. [/quote]
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
-
- Forum-lid
Juist om extra aandacht te genereren voor iets waar Fiets zich niet mee zou moeten bemoeien (en gewoon aandacht moet besteden aan fietsen/artikelen).
Denk dat jullie de essentie niet snappen, kunnen zien waar het om gaat?
Leg mij eens uit wat de ex-eigenaar meer is als één van ons? Als onze fiets wordt gestolen, komen wij dan ook extra groot in beeld?
Denk het niet, en weet dat ook heel zeker dat dat niet zou gebeuren.
Wie wil deze proef eens op de som nemen (figuurlijk gesproken dan)?!
Juist om extra aandacht te genereren voor iets waar Fiets zich niet mee zou moeten bemoeien (en gewoon aandacht moet besteden aan fietsen/artikelen).
Leg mij eens uit wat de ex-eigenaar meer is als één van ons? Als onze fiets wordt gestolen, komen wij dan ook extra groot in beeld?
Denk het niet, en weet dat ook heel zeker dat dat niet zou gebeuren.
Wie wil deze proef eens op de som nemen (figuurlijk gesproken dan)?!
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
@Zorro1: wat een kinderachtige reactie van jou, moet me toch even van het hart. Laatste post van mij in dit topic.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap de essentie prima van je betoog, maar het is te kinderachtig voor woorden om er zoveel aandacht voor te genereren. Was je ook boos dat de bruiloft van Kate en William groots op tv kwam en jouw bruiloft niet?
Ik snap werkelijk waar niet waar jij (en alle anderen) zich druk over maken.
Ik snap werkelijk waar niet waar jij (en alle anderen) zich druk over maken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
[quote="MiketheBike"]
[/quote]
Ik zie enkel jaloezie.
Nogmaals, hoe benadeeld Fiets hiermee zijn lezers? Door dit ene berichtje kunnen ze een webtest niet plaatsen? Aangezien je ook wel snapt dat dat onzin is ben ik toch benieuwd naar je motivatie.
Stellen ze andere leden hiermee achter? Nou nee... dat is ook redelijk idioot. Het is hooguit een extra service voor 1 persoon.
In plaats van "leuk voor diegene op een rot moment" ga jij lopen huilen.
Ik zie daarom enkel jaloezie.
[/quote]
Ik zie enkel jaloezie.
Nogmaals, hoe benadeeld Fiets hiermee zijn lezers? Door dit ene berichtje kunnen ze een webtest niet plaatsen? Aangezien je ook wel snapt dat dat onzin is ben ik toch benieuwd naar je motivatie.
Stellen ze andere leden hiermee achter? Nou nee... dat is ook redelijk idioot. Het is hooguit een extra service voor 1 persoon.
In plaats van "leuk voor diegene op een rot moment" ga jij lopen huilen.
Ik zie daarom enkel jaloezie.
[quote="Daniel1975"]Ik snap de essentie prima van je betoog, maar het is te kinderachtig voor woorden om er zoveel aandacht voor te genereren. Was je ook boos dat de bruiloft van Kate en William groots op tv kwam en jouw bruiloft niet?
Ik snap werkelijk waar niet waar jij (en alle anderen) zich druk over maken. [/quote]

Briljante opmerking! Is die fiets overigens al ergens gespot? Ik maar kijken en zoeken vandaag in de zuid west hoek. Is ook moeilijk te zien met al die chinarello's on the road....
Ik snap werkelijk waar niet waar jij (en alle anderen) zich druk over maken. [/quote]

Briljante opmerking! Is die fiets overigens al ergens gespot? Ik maar kijken en zoeken vandaag in de zuid west hoek. Is ook moeilijk te zien met al die chinarello's on the road....
Twitter: @rbruijns
-
- Forum-lid
[quote="rbr"][quote="Daniel1975"]Ik snap de essentie prima van je betoog, maar het is te kinderachtig voor woorden om er zoveel aandacht voor te genereren. Was je ook boos dat de bruiloft van Kate en William groots op tv kwam en jouw bruiloft niet?

Briljante opmerking! Is die fiets overigens al ergens gespot? Ik maar kijken en zoeken vandaag in de zuid west hoek. Is ook moeilijk te zien met al die chinarello's on the road....[/quote]
Ach..., mijn bruiloft zal ook zijn uitgezonden als ik William had geweest
Maar als mijn fiets wordt gestolen, komt deze vast niet zo in the picture .....
en dat is nou hetgeen waar het om gaat.

Briljante opmerking! Is die fiets overigens al ergens gespot? Ik maar kijken en zoeken vandaag in de zuid west hoek. Is ook moeilijk te zien met al die chinarello's on the road....[/quote]
Ach..., mijn bruiloft zal ook zijn uitgezonden als ik William had geweest

Maar als mijn fiets wordt gestolen, komt deze vast niet zo in the picture .....
en dat is nou hetgeen waar het om gaat.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Het is weer lekker dus mensen stop ga fietsen geniet en laat anderen in hun waarde.
Verplaatst je eens in de persoon die zijn fiets kwijt is. Of hij nu rijk, arm of wat niet meer is. Deze fiets kan ook emotionele waarde hebben, alles ia te vervangen maar als deze het nu net is.
Ik ga fietsen, is het gied weer voor goed weekend.
We moeten de dief veroordelen. Laat die gewoon gaan werken omdeze fiets maar ook andere zelf te kunne zonder ons te benadelen als ze ons
Ze fietsen willen jatten
Ik zeg hand eraf van de dief!
Verplaatst je eens in de persoon die zijn fiets kwijt is. Of hij nu rijk, arm of wat niet meer is. Deze fiets kan ook emotionele waarde hebben, alles ia te vervangen maar als deze het nu net is.
Ik ga fietsen, is het gied weer voor goed weekend.
We moeten de dief veroordelen. Laat die gewoon gaan werken omdeze fiets maar ook andere zelf te kunne zonder ons te benadelen als ze ons
Ze fietsen willen jatten
Ik zeg hand eraf van de dief!
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX