Gisteren weer even bij de fietsenmaker geweest, en het lijkt er nu op dat zowel een Jan Janssen (had ik al verwacht) als een Koga niet gaan werken. Met de Koga is het probleem dat het zadel op zich hoog genoeg kan, evenals dat de bovenbuis wel lang genoeg is, maar dat het stuur niet hoog genoeg kan. Hierdoor zou ik dan te diep gaan zitten met als resultaat ruk en nekklachten, en tja dat hoeft van mij dus ook weer niet
Nu is er wellicht nog 1 optie, en dat is een prorace electra. deze heeft een flink hogere stuurbuis dan de koga. De fietsenmaker miste hiervan echter een aantal maten in de geometrie tekening die prorace op zijn site heeft staan, dus dit moet nagevraagd worden.
Mocht de prorace afvallen, dan wil ik evt nog gaan denken aan maatwerk frame maar dat zal heel erg afhankelijk zijn van de prijzen daarvan. Ik heb inmiddels Duell gevonden, en een italiaan (storoni), maar daar kost een frame respectievelijk 1500 en 2000 euro. dus dan heb ik nog geen fiets.
Weten jullie misschien nog een framebouwer, en dan vooral 1 die wat schappelijker prijzen hanteert dan Duell en SToroni? De hiervoor door chevalier genoemde Van Tuyl kan niks betekenen.
(Mag eventueel ook in het buitenland zijn)