Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro etappes in NL


bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 09 mei 2010 09:43

Ik was gisteren in Amsterdam voor de Boretti maar heb niets meer van de proloog meegemaakt, het was te nat om er na die 125km nog even naartoe te gaan...
Morgen komen ze wel vlakbij kantoor voorbij, dus we gaan lekker kijken!! Wel hoop ik dat ik redelijk snel het parcours over kan steken want ik heb een afspraak aan de andere kant :)

vezelf
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 nov 2007 22:24

vezelf 09 mei 2010 10:34

Doe je de afspraak tijdens de doorkomst, nieuwe omgeving is altijd goed voor nieuwe deals/gesprekken..

Ik ga vandaag even kijken bij de Grebbeberg. Zelf op de fiets vanuit Apeldoorn, even spelen op de Postbank en dan door om te kijken..

mgb
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 apr 2010 22:30

mgb 09 mei 2010 11:06

@Chevalier:
stonden we naast elkaar?

[img=http://members.multimania.nl/mijnafbeeldingen/AAA.jpg]

scorcher
Forum-lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 aug 2006 01:39

scorcher 09 mei 2010 11:23

Wie weet hoe laat de 2e etappe van start gaat? En zijn er ergens ook nog verwachte doorkomsttijden te vinden?

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4626
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 09 mei 2010 13:10

Scorcher schreef:Wie weet hoe laat de 2e etappe van start gaat? En zijn er ergens ook nog verwachte doorkomsttijden te vinden?


Dit is misschien wel handig...

http://www.gazzetta.it/Speciali/Girodit ... ono_02.pdf

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 09 mei 2010 13:18

Hoi MGB

Of we naast elkaar stonden, dat zou zomaar kunnnen. ik zie dat je dezelfde foto hebt als ik in de heineken bocht.
Had een rode eastpack rugtas bij me en ik ben 203 cm lang.
Zat jij links naast me of lag je op de grond met een spiegelreflex, zelf heb ik een canon compactcamera.

mgb
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 apr 2010 22:30

mgb 09 mei 2010 14:04

2.03 m lang? Dan heb je links van me gestaan. Ik had een grijze jas aan, zwarte fototas, nikon-camera.

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 09 mei 2010 15:51

MGB schreef:2.03 m lang? Dan heb je links van me gestaan. Ik had een grijze jas aan, zwarte fototas, nikon-camera.



Ha Ha Ha, leuk is dat, zou het echt zo nie meer weten....... er stonden er veel met een foto toestel.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6155
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 09 mei 2010 20:36

Louise schreef:Enkele tips:
- De oprit van de Vlissingse Boulevard, gaat toch echt even serieus omhoog. Boulevard geeft ook kans op mooie plaatjes.
- De afrit van de Vlissingse Boulevard is misschien spektakel: steil, en onderaan een vrij scherpe bocht met kort daarop kasseien.
- Bij noordenwind is het stukje langs het kanaal door Walcheren van Vlissingen naar Middelburg tegenwind (en volle finale).
- De bocht vlak voor de finish in Middelburg: lijkt me erg riskant.
- Bij noordenwind is de beste kans op waaiers de stukken over de eilanden, dus op Voorne-Putten (traject Spijkenisse-Hellevoetssluis) en op Schouwen (naar Renesse). Die lopen in westelijke richting. De dammen liggen volgens mij te noord-zuid, dus wind achter. Bij de gebruikelijke zuiden- en zuidwestenwind is het omgekeerd - en dat zou veel mooiere waaiers geven.

Mijn programma voor maandag: eerst hier kijken (ze komen op 1 km van mijn huis voorbij), dan in de auto naar m'n geboorteplaats Vlissingen scheuren, daar kijken op Boulevard en daar groot scherm zoeken om finish op te kijken. Probleem wordt wel Vlissingen in komen, geloof ik, want ze rijden daar in een lus omheen, en dat is dus vrijwel ondoordringbaar voor de auto. Gelukkig heb ik een plaatselijke informant (broer) die me wel wat kan loodsen.

Louise


'T zal druk worden op de Boulevard.....maar gelukkig woon ik er maar 500 meter vandaan dus lekkere wandeling om daarna te gaan kijken. Ook de serieus kleine rotonde op de Burg. van Woelderenlaan zal wss een valpartij op gaan leveren als ze niet uitkijken. Wie weet is dat ook een leuk punt om te kijken.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

botto
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 mar 2006 15:52

botto 09 mei 2010 21:11


marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 09 mei 2010 21:19

Ik moet jammer genoeg werken. Maar de PC zal op livestream staan. Toch met een stiekem oog even kijken.
Hopelijk krijg ik niemand van het peloton te gipsen, naar wat ik gezien heb vandaag.
Gisteren de toertocht gereden en veel snelheids remmende maatregelen gezien.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie