Raad de plaat
Het raadplaatje hoeft niet perse altijd over cols uit verre oorden te gaan het mogen ook wel eens plaatjes van ex-wielerprofs, fietsonderdelen, wielerwedstrijden, plaatsen in nederland en belgie die iets met fietsen hebben te maken enz enz. maak het topic wat breder a.u.b.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Klasse, in 1 x goed!
Dit is aan de zuidzijde van de Allos. Op dit plaatje in google maps zie je bij de markering het betreffende gebied met de fraaie plooien in de helling.
Hoe kwam je er op?? Ooit zelf gereden wellicht?
Blijft een mooi rondje: Allos, Champs, Cayolle.
Hij is voor jou, Bianco.
Dit is aan de zuidzijde van de Allos. Op dit plaatje in google maps zie je bij de markering het betreffende gebied met de fraaie plooien in de helling.
Hij is voor jou, Bianco.
Leef! Fiets!
vreemd, deze zomer nog gefietst, maar ik kan de plooien niet meer herinneren. moet je nagaan hoe hard ik wel niet ging 
bytheway tinn, ben je toen je op l'eau vive stond nog de canigou op gefietst?? ik kon het in ieder geval niet laten
bytheway tinn, ben je toen je op l'eau vive stond nog de canigou op gefietst?? ik kon het in ieder geval niet laten
no pain no gain
[quote="campaioen"]vreemd, deze zomer nog gefietst, maar ik kan de plooien niet meer herinneren. moet je nagaan hoe hard ik wel niet ging 
[/quote]
Plooien:
Moet eerlijk zeggen dat ik de plooien ook niet gezien heb tijdens de afdaling. Mijn fietsmaat was gestopt om ze te fotograferen. Bij het zien van de foto was ik ook verrast.
Canigou:
Jazeker, d.w.z. naar Chalet cortalets. Doorfietsen naar de top, vanaf daar is nauwelijks (niet?) mogelijk. Ik neem aan dat je dat ook niet gered hebt.
Verhaal canigou
Plooien:
Moet eerlijk zeggen dat ik de plooien ook niet gezien heb tijdens de afdaling. Mijn fietsmaat was gestopt om ze te fotograferen. Bij het zien van de foto was ik ook verrast.
Canigou:
Jazeker, d.w.z. naar Chalet cortalets. Doorfietsen naar de top, vanaf daar is nauwelijks (niet?) mogelijk. Ik neem aan dat je dat ook niet gered hebt.
Verhaal canigou
Leef! Fiets!
[quote="Tinn"]Klasse, in 1 x goed!
Hij is voor jou, Bianco.[/quote]
Nee, ik heb 'm helaas nog niet gefietst. De zuidelijke Alpen staan nog op het verlanglijstje... Ik ben hier wel ooit met de auto geweest (Briançon, Guillestre, Barcelonette, Castellane, etc).
Dan de nieuwe RdP. Op speciaal verzoek deze keer geen col.
Welk merk en welk type wiel is dit?
[img=http://img221.imageshack.us/img221/3670 ... 007fh6.jpg]
Hij is voor jou, Bianco.[/quote]
Nee, ik heb 'm helaas nog niet gefietst. De zuidelijke Alpen staan nog op het verlanglijstje... Ik ben hier wel ooit met de auto geweest (Briançon, Guillestre, Barcelonette, Castellane, etc).
Dan de nieuwe RdP. Op speciaal verzoek deze keer geen col.
Welk merk en welk type wiel is dit?
[img=http://img221.imageshack.us/img221/3670 ... 007fh6.jpg]
-
piccoloprincipe
- Forum-lid
laat ik een gokje doen, Mavic Cosmic Carbon SL
[quote="campaioen"]vreemd, deze zomer nog gefietst, maar ik kan de plooien niet meer herinneren. moet je nagaan hoe hard ik wel niet ging 
[/quote]
verder is idd onmogelijk. Ik heb daar nog wel een keer via coll de jou naar refuge de maraillas (ofzoiets) naar de hoogvlakte pla guilem gefietst (erg goed te zien op google earth). Het doel was om over de bergrug naar collade des roque blanches te fietsen, om daar via de col de mantet (ook erg mooi) af te dalen. De expeditie strande echter op pla guilem (wolken, zeer dreigend, 15 m zicht).
Fietsen op de hoogvlakte was wel kicken, echt een aanrader als je er weer komt.
(doe Ria en Gert-Jan de groete
)
verder is idd onmogelijk. Ik heb daar nog wel een keer via coll de jou naar refuge de maraillas (ofzoiets) naar de hoogvlakte pla guilem gefietst (erg goed te zien op google earth). Het doel was om over de bergrug naar collade des roque blanches te fietsen, om daar via de col de mantet (ook erg mooi) af te dalen. De expeditie strande echter op pla guilem (wolken, zeer dreigend, 15 m zicht).
Fietsen op de hoogvlakte was wel kicken, echt een aanrader als je er weer komt.
(doe Ria en Gert-Jan de groete
no pain no gain