Maar worden die verkochte MTB's ook gebruikt om te MTB'en, of tellen al die fietsen (MTB's) die Franse jongetjes hebben ook mee, terwijl ze er alleen mee in de straat heen en weer fietsen.
Mathieu van der Poel
Zelfs die ongebruikt in de schuur blijven staan tellen mee.
Ik denk dat instap xc-mtb's voor dat soort gebruik zomaar het grootste gedeelte van de markt is, maar ook daar telt merk echt wel mee. Bij ons op school zien de kinderen ook het verschil tussen een Decathlon fiets, een Cube en een Trek of Cannondale. De fatbike is wel de overtreffende trap op de statusladder.
Ik denk dat instap xc-mtb's voor dat soort gebruik zomaar het grootste gedeelte van de markt is, maar ook daar telt merk echt wel mee. Bij ons op school zien de kinderen ook het verschil tussen een Decathlon fiets, een Cube en een Trek of Cannondale. De fatbike is wel de overtreffende trap op de statusladder.
Campagnolo Ultra Dork
-
Tussendoor
- Forum-lid
Er komt waarschijnlijk geen enkele fatbike door de technische keuring...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom niet? Zal niet ivm stevigheid zijn, want ze kunnen 40+ km/u met 2 personen erop in praktijk....Tussendoor schreef: ↑19 sep 2025 10:20 Er komt waarschijnlijk geen enkele fatbike door de technische keuring...
(ik had recent moeite om er een echt kwijt te rijden met de Stromer)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De gemiddelde fatbiker weet wel raad met een pro-palestina figuur op de weg 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!