Actiefoto's
Leuk om te zien. Bedankt voor het delen.
enkele foto's vanop het 62ste Internationaal criterium in Bavikhove
Marcel Kittel

Preben Van Hecke

Alberto Contador

Bert De Backer - Marcel Kittel - Davide Rebellin

podium:
1 Preben Van Hecke 2 Alberto Contador 3 Marcel Kittel

Marcel Kittel

Preben Van Hecke

Alberto Contador

Bert De Backer - Marcel Kittel - Davide Rebellin

podium:
1 Preben Van Hecke 2 Alberto Contador 3 Marcel Kittel

And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)

Monstertijdrit 2015
Op dat moment wel maar het is toch regelmatig verzitten op die 122,55 km. Dus af en toe schuiven op het zadel 
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC

Actie tijdens de Mallorca IronMan, vorig weekend.
Aerodynamisch bekeken zou ik een stukje dieper mogen zitten - maar t moest wel 180km vol te houden zijn, incl de bult op de achtergrond over
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
Thom Fonti
- Forum-lid
Laatste bocht Ventoux, op een grouwe dag.

Ik vraag mij af of een zadel die meeschuift met het zitvlak van de renner een optie zou kunnen zijn? Nu zie ik tijdrijders 75% van de tijd ongemakkelijk op de punt van hun zadel zitten.MarkVeenstra schreef:
Aerodynamisch bekeken zou ik een stukje dieper mogen zitten - maar t moest wel 180km vol te houden zijn, incl de bult op de achtergrond over.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik denk dat dan een deel van de kracht die je levert verloren gaat naar het heen en weer schuiven van je zadel. Verder zijn er natuurlijk weer allerlei UCI regeltjes die bepalen wat de positie van je zadel moet zijn ten opzichte van de rest van je fiets.
Hoe is de Ironman bevallen en hoe heb je ervoor getrained? Ben ik erg benieuwd naar aangezien ik zelf met het idee loop om het te doen.MarkVeenstra schreef:
Aerodynamisch bekeken zou ik een stukje dieper mogen zitten - maar t moest wel 180km vol te houden zijn, incl de bult op de achtergrond over.