Wel benieuwd naar een foto. Sticker op naked carbon ?
Bij mijn ultra voordelige Izoard XP, heeft dat stickertje nog een blanke laklaag meegekregen.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Williamvt79 schreef:Ik heb redelijk wat reviews gelezen en denk dat ik de zero 7 ga vastleggen.
Al zit er de vrees een beetje in voor een nieuwe die op komst is.
Misschien daardoor ook leuke acties...
Hou jullie op.de hoogte. Vandaag naar de fm.
Monza36 schreef:Ik was afgelopen zondag mijn cento1 sr aan het schoonmaken en het viel mij op de de sticker op de schuine buis bij de bidon houder kleine blaasjes vertoonde... daarover heen wrijvend kwam er stukjes sticker vanaf... (helaas nog geen foto van).. het zou 'gemorste' dorstlesser kunnen zijn maar kan me niet voorstellen dat dit zo 'agressief' is dat het de sticker aantast...
iemand dit eerder meegemaakt?
ik ga, zodra ik tijd heb naar de FM en zal ook wel een foto plaatsen...
ik ga zondag naar Italie en maandag en dinsdag de 2015 modellen uitproberen... zal de foto's wel plaatsen.... iemand nog ehm specifieke foto wensen?alejandro schreef:Williamvt79 schreef:Ik heb redelijk wat reviews gelezen en denk dat ik de zero 7 ga vastleggen.
Al zit er de vrees een beetje in voor een nieuwe die op komst is.
Misschien daardoor ook leuke acties...
Hou jullie op.de hoogte. Vandaag naar de fm.
Voor de nieuwe Zero 7 hoef je nog maar 2,5 weken te wachten; wordt op 1 juli gepresenteerd.
Er zijn overigens ook al wat schetsen te vinden op internet:
http://www.ciclismo-espresso.com/2014/0 ... forum.html
De nieuwe Zero.7 uiteraard (maar dan in z'n geheel) !Monza36 schreef:.... iemand nog ehm specifieke foto wensen?