Het grote Tour 2010 Topic!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dit is nou het verhaal wie is de leider en wie niet. Ik kan me voorstellen wat cancellara doet hoor, zou ik ook proberen. Maar degene die niet rijden begrijp ik niet.
Ik dacht eerst, misschien is er een motor gevallen en daardoor renners, dan kan ik het me voorstellen. Nu niet.
Jammer, kan iemand posten als er weer gekoerst worden, kunnen we weer gaan kijken.
Niets solidairs aan als je het mij vraagt, er word doping gebruikt en motortjes om te winnen en nu zijn we ineens solidair!
Ik dacht eerst, misschien is er een motor gevallen en daardoor renners, dan kan ik het me voorstellen. Nu niet.
Jammer, kan iemand posten als er weer gekoerst worden, kunnen we weer gaan kijken.
Niets solidairs aan als je het mij vraagt, er word doping gebruikt en motortjes om te winnen en nu zijn we ineens solidair!
DJ schreef:Sorry - foute voorspelling gedaan. Cervélo stopte met koersen omdat Fabian het vroeg. Morgen gaat Saxo bank samen met Cervélo tempo maken op de kasseien en pakt Thor de etappe.
Wat een BS allemaal.
Zo willen we toch niet naar de Tour kijken?
Cancellara mag zich zeker geen patron noemen. Dan ken ik er nog wel een paar. Hij heeft zijn gele trui gewoon misbruikt om de Schleck's te bevoordelen. Rabo had moeten rijden voor het klassement.
Trouwens knap sprintje voor die 2e plek. Tenminste nog iemand die schijt aan Cancellara heeft.
Trouwens knap sprintje voor die 2e plek. Tenminste nog iemand die schijt aan Cancellara heeft.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
Madhill schreef:Cancellara mag zich zeker geen patron noemen. Dan ken ik er nog wel een paar. Hij heeft zijn gele trui gewoon misbruikt om de Schleck's te bevoordelen. Rabo had moeten rijden voor het klassement.
Huuuh? Hoezo zijn gele trui MISBRUIKT? Wat een lari. Als je kopman achterkomt dan doe je wat Fabian deedt. Wachten. Den Andy zal het morgen nog moeilijk genoeg krijgen en Fabian kan dan zijn verlies van vandaag weer goedmaken.
Als Rabo ECHT had willen rijden dan hadden ze dat moeten doen (ik wacht echt op het 'officiele' statement waarom de zwik collectief over de meet wilde komen.
Tja, die Fransoos die toch nog even zijn wiel iets eerder over de meet duwt zal niet veel vrienden hebben nu. Wat een zak hooi........als er tenminste een goede reden was om zo collectief over de meet te willen gaan.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik denk dat om het even welke onbeduidende renners morgen pech krijgen of vallen op de kasseien het volste recht hebben om te eisen dat het peloton op hen wacht. En overmorgen, en de dag daarna, enz. En dus al helemaal als een kanshebber iets overkomt. Dit hele voorval van vandaag heeft een precedent geschapen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Madhill schreef:Cancellara mag zich zeker geen patron noemen. Dan ken ik er nog wel een paar. Hij heeft zijn gele trui gewoon misbruikt om de Schleck's te bevoordelen. Rabo had moeten rijden voor het klassement.
U mag dat natuurlijk vinden, maar in heel dat peloton rijden niet veel renners rond met hetzelfde palmares als Fabian.
Wie zijn die andere waarover jij spreekt dan? Ik weet natuurlijk al wie je gaat zeggen! Maar nadat die er bij zijn gekomen hebben die ook niet meer gekoerst
Timo 2.0 schreef:Ik denk dat om het even welke onbeduidende renners morgen pech krijgen of vallen op de kasseien het volste recht hebben om te eisen dat het peloton op hen wacht. En overmorgen, en de dag daarna, enz. En dus al helemaal als een kanshebber iets overkomt. Dit hele voorval van vandaag heeft een precedent geschapen.
Ik snap ook niet waarom de meute geen gas op de plank gooide maar de actie van Cancellara (inhouden) kan ik wel begrijpen. Zijn Gele Trui is niet zo belangrijk in vergelijking met Andy zijn tour aspiraties.
Zoals gezegd ben ik benieuwd wat nu de 'officiele' reden was voor dit collectief finishen. Komt er verder niets naar voren dan sloeg het echt nergens op dat b.v. Rabo niet ging rijden.
De Tour wacht toch op niemand
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bah bah bah.... Rabo mocht niet rijden zie ik op TT.
Ik was fan van FC, maar dat is bij mij nu helemaal weg. Wordt een lekker suffe Tour zo.
Ik was fan van FC, maar dat is bij mij nu helemaal weg. Wordt een lekker suffe Tour zo.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Freire, Gesink en Menchov zaten in de eerste groep. Gesink wilde rijden. Van Houwelingen wilde dat er gereden werd. Voor rabo is deze tour in ieder geval verloren.
Tot nog toe had ik respect voor Cancellara, maar ik ben heel erg teleurgesteld dat hij zijn status heeft misbruikt om zijn kopmannen te bevoordelen.
Tot nog toe had ik respect voor Cancellara, maar ik ben heel erg teleurgesteld dat hij zijn status heeft misbruikt om zijn kopmannen te bevoordelen.
Wie bepaalde dan dan dat Rabo niet mocht rijden? SAXO? In dat geval........screw 'em maar nog dommer dat Rabo gehoor gaf aan het verzoek niet te rijden.
Reken maar dat SAXO WEL gaat rijden als Contador/Armstrong op de kasseien onderuit gaat.
Maar idd. Als het zo moet gaan dan is de TdF nu al bijna dood.
Mvg, Zorro
Reken maar dat SAXO WEL gaat rijden als Contador/Armstrong op de kasseien onderuit gaat.
Maar idd. Als het zo moet gaan dan is de TdF nu al bijna dood.
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit nu ff naar de NOS te kijken en blijkt dat Saxo toch wel de grote aanstichter was.
Benieuwd of dit ook zo zou zijn gegaan als bijv alleen Contador er had gelegen.
Doe mij de Giro maar als het zo moet.
Benieuwd of dit ook zo zou zijn gegaan als bijv alleen Contador er had gelegen.
Doe mij de Giro maar als het zo moet.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!