Een poging ontopic te komen: wat een dramadag voor Nederland. Bosch naar de herkansing, de 8 buiten de medailles geroeid, Verwijlen eruit, Vos niet hersteld van zondag en buiten podium.....Jammer
Olympische Spelen 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nou, top.... geniet ervan.
Een poging ontopic te komen: wat een dramadag voor Nederland. Bosch naar de herkansing, de 8 buiten de medailles geroeid, Verwijlen eruit, Vos niet hersteld van zondag en buiten podium.....Jammer
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Vanavond zwemmen, daar wordt vast wat goed gemaaktdaniel1975 schreef:Nou, top.... geniet ervan.
Will do! ondanks dat ik jouw toestemming niet nodig heb natuurlijkdaniel1975 schreef:Nou, top.... geniet ervan.
Ik vind dit overigens een stuk prettiger om te lezen dan de vendetta die sommigen hier op het forum met elkaar proberen uit te vechten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sanchez rijdt zeker met een Ultegraketting? 
Wat enorm balen voor die man zeg
Wat enorm balen voor die man zeg
Hij reed met een brace en greep direct na de finish naar zijn schouder, dus ja..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Nou, de dames hebben tot u toe de meeste medailles gehaald voor Nederland op de OS. Maar ja, er zijn altijd wel teleurstellingen. Ik zag wel meer gevestigde namen onverwacht sneuvelen.mr.chrono schreef:Hé, even on-topic: Het gaat helemaal niet zo florissant met 'onze' dames.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Touche, ik had het over de uitslag van de tijdrit op dat moment.marconi schreef:Nou, de dames hebben tot u toe de meeste medailles gehaald voor Nederland op de OS. Maar ja, er zijn altijd wel teleurstellingen. Ik zag wel meer gevestigde namen onverwacht sneuvelen.mr.chrono schreef:Hé, even on-topic: Het gaat helemaal niet zo florissant met 'onze' dames.
De Nederlandse vrouwen doen het over het algemeen al jaren beter dan de mannen, is munitie voor feministen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Niet voor nederlandse feministen dan toch. Het toont alleen maar aan dat de vrouwelijke tegenstand uit sommige andere landen nog niet is geëmancipeerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die stelling mag je eens uitgebreid onderbouwen, want volgens mij slaat die werkelijk nergens op.