vandaag bijna 2 uur gefietst en zeiknat geworden. van de 55 km zeker 50 km regen gehad en ik was er niet egt op gekleed want toen ik vertrok was het nog redelijk mooi weer. toch weer lekker gefietst
oss, lith, maren kessel, empel, oud empel, den bosch, rosmalen, nuland, geffen, oss
Vandaag gefietst in 2007?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb ruim 3 uur gereden en weer droog gehouden . Binnendoor naar Haaksbergen gereden, toen richting Groenlo geslingerd, in Groenlo rechtsaf geslagen richting Zutphen, en toen na een km of 10 maar weer rechts gegaan en terug geslingerd richting Enschede via Haaksbergen.
Dan ben je optijd vertrokken. Ik was om half tien vertrokken en heb het 1 uur 15 droog gehouden. Toen begon het wat te motregen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vandaag D1-training. Maar wel erg veel wind (windkracht 7-8) maar een lekker zonnetje. Via het Kopie van Bloemendaal langs het Noordzeekanaal naar Halfweg. Het ging steeds harde waaien en bij Amsterdam waaide ik bijna ondersteboven.
Daarom maar via Amstelveen binnendoor richting Hoofddorp. Dan had ik tenminste nog wat bescherming van de huizen. Toen ik bij een stoplicht wilde wegrijden schoot mijn rechterschoen los. Tenminste, dat dacht ik. Maar de gehele carbonzool had losgelaten van de schoen! Waarschijnlijk van de vele regen het afgelopen weekend! Dus nog 40 km stoempen tegen de storm in op 1,5 been naar Noordwijk. Met rechts kon ik geen kracht zetten. Na 3 uur was ik thuis. En mijn rug was door het scheeffietsen helemaal stijf! Maar wel een goede training voor het komende seizoen!
Daarom maar via Amstelveen binnendoor richting Hoofddorp. Dan had ik tenminste nog wat bescherming van de huizen. Toen ik bij een stoplicht wilde wegrijden schoot mijn rechterschoen los. Tenminste, dat dacht ik. Maar de gehele carbonzool had losgelaten van de schoen! Waarschijnlijk van de vele regen het afgelopen weekend! Dus nog 40 km stoempen tegen de storm in op 1,5 been naar Noordwijk. Met rechts kon ik geen kracht zetten. Na 3 uur was ik thuis. En mijn rug was door het scheeffietsen helemaal stijf! Maar wel een goede training voor het komende seizoen!
Gerardo
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Zo, nog even na de regen van vanochtend op de racefiets gesprongen voor een rondje van 55 km, stond nog wel een stevige bries.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!