Het Sonja Bakker topic: gewicht onder controle !
-
cervelootje
- Forum-lid
[quote="andromeda"]Ik ga voor de augurkjes!
[/quote]
Om niemand het idee te geven dat ik zwanger zou kunnen zijn ga ik dan maar voor de zuurkool met appelmoes natuurlijk!
Om niemand het idee te geven dat ik zwanger zou kunnen zijn ga ik dan maar voor de zuurkool met appelmoes natuurlijk!
reclame
[quote="HenkV"]En toch is het gemiddeld genomen simpel. Tot 'n jaar of 20 zet je de boterhammen om in groei, daarna groei je niet meer. Blijf je net zoveel eten word je langzaam vetter en vetter. Heb je als amclassic een uit de hand gelopen fietshobby en train je echt veel dan worden die boterhammen prima verteerd en zijn ze de brandstof voor je trainingen. Later als het trainen afneemt en het eten blijft zal ook daar een buikje ontstaan. Voorbeelden Mercx, Hinault, ik etc. Er is maar een oplossing: drastisch minderen of verbranding omhoog. Maar ja, we trappen ons 2 * in de week 'n uurtje het lazerus op de spinfiets in het fitness centrum en denken dat we dan wel de biertjes, chips en vlaai verdient hebben maar zo simpel is het nu ook weer niet.[/quote]
Maar helaas: wel lekker!
Met name chocola heb ik momenteel erg veel moeite mee om dat te laten staan (of liggen)....
Maar helaas: wel lekker!
Met name chocola heb ik momenteel erg veel moeite mee om dat te laten staan (of liggen)....
Niets is wat het lijkt..
-
cervelootje
- Forum-lid
Dan kan ik je zeggen dat er hier nog een zit! 
reclame
[quote="Cervelootje"]Dan kan ik je zeggen dat er hier nog een zit!
[/quote]
Kun je dan niet even hier langskomen? heb nog twee chocoladeletters liggen die ter zelfbecherming nog niet opengemaakt zijn
Het is trouwens stil in SP land....
Kun je dan niet even hier langskomen? heb nog twee chocoladeletters liggen die ter zelfbecherming nog niet opengemaakt zijn
Het is trouwens stil in SP land....
~live fast, die young ~
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC