Mathieu van der Poel
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
Ik heb dat scapoidbotje in een ver verleden ook eens gebroken en dat duurde bij mij totaal anderhalf jaar voordat het helemaal aan elkaar zat.
Op de normale manier groeide het niet vast en na een lange tijd werd ik geopereerd.
Daar hebben ze een botsplinter uit mijn heup gehaald en deze er tussen gezet en alles vast gezet met twee pinnen.
Die pinnen hebben er een jaar in gezeten.
Maar een collega die het brak was na 6 weken klaar.
Dus ik denk dat het vooralsnog koffiedik kijken is over de hersteltijd van MvdP.
Op de normale manier groeide het niet vast en na een lange tijd werd ik geopereerd.
Daar hebben ze een botsplinter uit mijn heup gehaald en deze er tussen gezet en alles vast gezet met twee pinnen.
Die pinnen hebben er een jaar in gezeten.
Maar een collega die het brak was na 6 weken klaar.
Dus ik denk dat het vooralsnog koffiedik kijken is over de hersteltijd van MvdP.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ja dat zijn blessures waar slecht een pijl op te trekken is.
Toch vraag ik me weer af wat ie in de Tour gaat doen. Drie weken wachten op de laatste etappe? Daar is hij niet goed in. Vorig jaar droop het chagrijn er ook af. Laat hem lekker geen Tour rijden.
Die ene Tour was leuk met twee etappes in het eerste weekend voor hem, dan kan ie gaan, komen ze later dan de eerste week blijf lekker thuis.
Toch vraag ik me weer af wat ie in de Tour gaat doen. Drie weken wachten op de laatste etappe? Daar is hij niet goed in. Vorig jaar droop het chagrijn er ook af. Laat hem lekker geen Tour rijden.
Die ene Tour was leuk met twee etappes in het eerste weekend voor hem, dan kan ie gaan, komen ze later dan de eerste week blijf lekker thuis.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar het zou toch niet alleen voor die laatste etappe zijn? Ze komen ook weer langs waar hij toen het geel pakte, in een vergelijkbare etappe.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Vooralsnog ligt ie er gewoon uit, en krijgen we op z'n vroegst volgende week een update.
Als ik hem was, dan zou ik of volgend jaar volle bak gaan voor de MTB en het veld laten voor wat het is. Of anders dat hele gebeuren uit z'n hoofd zetten. Niemand zal hier beweren dat hij niet kan sturen, maar hij stuitert er nu gewoon te vaak af met nare gevolgen voor de weg. Bedenk ook dat hij voor zijn ploeg in de Tour een grote meerwaarde is, het gaat niet altijd om zijn eigen succes. Lead-out zijn ging hem vorig jaar ook aardig af.
Ik durf te zeggen dat zijn MTB aspiraties een discussie is binnen het wegteam.
Als ik hem was, dan zou ik of volgend jaar volle bak gaan voor de MTB en het veld laten voor wat het is. Of anders dat hele gebeuren uit z'n hoofd zetten. Niemand zal hier beweren dat hij niet kan sturen, maar hij stuitert er nu gewoon te vaak af met nare gevolgen voor de weg. Bedenk ook dat hij voor zijn ploeg in de Tour een grote meerwaarde is, het gaat niet altijd om zijn eigen succes. Lead-out zijn ging hem vorig jaar ook aardig af.
Ik durf te zeggen dat zijn MTB aspiraties een discussie is binnen het wegteam.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hij zit blijkbaar alweer op de “fiets”
Adversity is the Catalyst of Change
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
En hij zit ook alweer buiten op de fiets en wil ook weer snel op de MTB.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Op de hoogte? Precies waarvan dan?!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Of bedoel je op hoogte als in hoogte stage?