Vrouwenwielrennen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je nu een minuut verliest sta je zaterdag niet op uit de dood.
En hoop het ook niet. Vind het nu al een slecht teken voor het damespeloton dat een pensionado voor P2 koerst.
En hoop het ook niet. Vind het nu al een slecht teken voor het damespeloton dat een pensionado voor P2 koerst.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Uitzondering daar gelaten natuurlijk.
Even in de algemene zin,
Vrouwen wielrennen moet zich in de breedte echt nog wel verbeteren, de top is nu veel te smal.
95% is blij om wedstrijden op een fatsoenlijke manier uit te rijden, er zijn maar een enkele vrouwen die sprinten voor de overwinning, dat zie je berg op en bij tijdrijden ook.
-
- Forum-lid
@Bakboord1: Ik kan me voorstellen dat je daar wat herkenbare gevoelens bij hebt maar zou je zoiets ook naar buiten gooien -én plein public-?!
Ik nooit. Maar ik ben geen vrouw dus misschien begrijp ik het niet?
Haar zegegebaar deed eerder vermoeden dat ze aan zichzelf dacht….
Ik begrijp die, al dan niet valse, emotie niet zo goed: je rijdt iedereen op een hoop in een aankomst bergop, stroomt over van de adrenaline en de overwinningsroes hormonen maar gaat vervolgens een potje staan janken.
Wie legt het mij uit want ongetwijfeld mis ik iets!
Ik nooit. Maar ik ben geen vrouw dus misschien begrijp ik het niet?
Haar zegegebaar deed eerder vermoeden dat ze aan zichzelf dacht….
Ik begrijp die, al dan niet valse, emotie niet zo goed: je rijdt iedereen op een hoop in een aankomst bergop, stroomt over van de adrenaline en de overwinningsroes hormonen maar gaat vervolgens een potje staan janken.
Wie legt het mij uit want ongetwijfeld mis ik iets!
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Iets meer duiding? Ik denk dat ik begrijp wat je wilt zeggen maar misschien kun je het wat duidelijker formuleren?
Ik begrijp niet waarom ze loopt te miepen/janken/bleiten.Dubbeldekker schreef: ↑08 mei 2025 22:05Iets meer duiding? Ik denk dat ik begrijp wat je wilt zeggen maar misschien kun je het wat duidelijker formuleren?
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze zit absurd hoog in de emotie. Ondanks alle loftuitingen in de media doet het voor mij wel iets af aan de sportvrouw. Een keer tranen kan/mag/logisch, maar ik snap niet waarom het altijd zo is. Wees nu eens blij met je overwinning en klassement.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
@Pino: Ik ook niet, behalve dat het een soort handelsmerk van haar is.
Mega irritant is het wel!
Mega irritant is het wel!
Geen reeds bekend verhaal dus zie ik.
Ik ben niet perse een fan van haar maar wel iets meer geworden na vorig jaar toen ze zo is genaaid door haar ploeg.
Dit vandaag vind ik wel mooi. Het leven is niet altijd fantastisch en daar mag ook ruimte voor zijn.
Ik ben niet perse een fan van haar maar wel iets meer geworden na vorig jaar toen ze zo is genaaid door haar ploeg.
Dit vandaag vind ik wel mooi. Het leven is niet altijd fantastisch en daar mag ook ruimte voor zijn.
Haar leven was vandaag wel fantastisch. Als je daar niet blij van wordt?
En solidariteit met jongeren die het moeilijk hebben? Als ze wat minder hard zou fietsen zouden een aantal jongeren het minder moeilijk hebben.
En solidariteit met jongeren die het moeilijk hebben? Als ze wat minder hard zou fietsen zouden een aantal jongeren het minder moeilijk hebben.
Niet zijken maar reiden !