Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12880
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 10 apr 2024 09:19

Ik snap haar wel, als je zo je geld kan verdienen waarom niet.
Of je het nu met je hersens doet of met je lichaam.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16137
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 10 apr 2024 09:52

wasbeer2006 schreef: 10 apr 2024 09:19 ....;
Of je het nu met je hersens doet of met je lichaam.
Zou het kunnen dat Puck Moonen meer haar hersens gebruikt dan menig forumlid?
Want je moet het maar doen.


Vroeger wilde de jeugd politieman, piloot of dokter worden, nu willen ze Youtuber, vlogger, influencer worden.
"Het kan verkeren" zei Brederoo, maar of het ten goede is.
I know myself like no one else
Nothing to defend

el_loco
Forum-lid
Berichten: 995
Lid geworden op: 29 apr 2009 10:50

el_loco 10 apr 2024 10:58

Tja, `influencers`... Mensen die reclamefilmpjes maken voor op internet, ik snap de aantrekkingskracht niet. En ik begrijp best dat er veel mannen kijken naar een schaars geklede dame met grote euh ogen, maar ik denk niet dat veel extra door verkocht wordt. Of misschien ook wel, wat weet ik er van. In ieder geval: je kunt het gewoon negeren, dan heb je er ook geen last van!

leon1
Forum-lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 10 apr 2024 11:03

wasbeer2006 schreef: 10 apr 2024 09:19 Ik snap haar wel, als je zo je geld kan verdienen waarom niet.
Of je het nu met je hersens doet of met je lichaam.
Ik snap dat niet. Alleen al om het feit dat heel veel subjectieve meningen oproept als je zo denkt geld te kunnen verdienen. Met alle gewenste of ongewenste aandacht nadien. Al helemaal in de tegenwoordige wereld waar grenzen niet blijken te bestaan en alles maar geoorloofd is als je jezelf zo te kijk zet. Let wel, ik keur dat gedrag af.
Ride bikes, not tanks!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38240
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 10 apr 2024 11:37

Ik zie vooral de dualiteit: klagen dat je als lustobject wordt gezien maar wel je geld willen verdienen met je lichaam. Dat maakt kortsluiting.
Less is bore

leon1
Forum-lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 10 apr 2024 11:51

leon1 schreef: 10 apr 2024 11:03 Let wel, ik keur dat gedrag af.
Ik bedoel natuurlijk het gedrag dat mensen denken te mogen uiten als mensen die zichzelf op enige manier dan ook tonen aan de wereld vogelvrij worden verklaard hierdoor.
Ride bikes, not tanks!

marsman
Forum-lid
Berichten: 2426
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 apr 2024 11:56

Onderwerp is al genoeg besproken in dit draadje lijkt me. Blijkbaar zijn de verdiensten zo goed, dat morele grenzen vervagen en dat je zelfs een occasionele stalker en body shaming op de koop toeneemt.

https://www.wielerkrant.be/nieuws/2023- ... -duidelijk.

Naïef, hypocriet, slim, dom? Zeg het maar. Ik blijf het hele influence gedoe bizar vinden.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

marsman
Forum-lid
Berichten: 2426
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 apr 2024 11:57

Gaat ze nog een wedstrijdje rijden dit jaar trouwens? Is ze al gebeld door bondscoach Ten Dam voor het WK gravel?

#hupPuck
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3274
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 10 apr 2024 12:17

Ik quote mezelf even uit het vorige topic, ergens midden 2017!
Ik geloof dat er iemand niet begrijpt hoe marketing werkt.
Als ik een bedrijf zou hebben waar een dame als Puck bij zou passen dan zou ik haar direct proberen te strikken met een sponsorcontract. Die uitslagen zouden mij een biet zijn zolang ze maar start bij wedstrijden en beschikbaar is voor leuke interviews en andere sponsordingetjes.

Sponsorcontracten kunnen Puck meer dan een veelvoud opleveren van de prijzengelden die er bij koersen binnen te halen zijn.
Als ze Puck Moonen tot een brand weten op te bouwen dan maakt het straks niet meer uit of ze fietst, tennist of gewoon lekker in de tuin zit.
En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat Puck wielrenster is. :o

daniel1975 schreef: 10 apr 2024 11:37 Ik zie vooral de dualiteit: klagen dat je als lustobject wordt gezien maar wel je geld willen verdienen met je lichaam. Dat maakt kortsluiting.
Dass war einmal.
Puck is inmiddels een volwassen vrouw en heeft het feit dat er mannen zijn die haar als lustobject zien en vrouwen haar als rolmodel zien omgezet naar een business model. Ze heeft succesvol van de nood een deugd gemaakt.

Even zorgen dat haar bodycount binnen de grenzen blijft en dan staat haar niets in de weg om gezien te worden, en te blijven, als high value vrouw. Beetje monkey branchen en mevrouw Moonen heeft die gouden toekomst die al haar volgers ook nastreven.

Je kunt daar van alles van vinden maar dat is hoe de wereld in het westen (en elders) op dit moment werkt.

We hebben er met zijn allen voor gekozen om onze cultuur, tradities, morele ethische waarden te laten verwateren en dit is het resultaat.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38240
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 10 apr 2024 12:28

NicoNB schreef: 10 apr 2024 12:17 We hebben er met zijn allen voor gekozen om onze cultuur, tradities, morele ethische waarden te laten verwateren en dit is het resultaat.
Hier heb ik nog de meeste moeite mee inderdaad. Dat reken ik absoluut Puck persoonlijk niet aan, maar wel bijv de bedrijven die hier in mee gaan.
Maar blijkbaar is het commercieel interessant. Want wat hebben bijv de zoontjes Roelvink, Froger, Anna Nooshin, oid nu echt gepresteerd? Worden opgepikt door RTL of SBS en ineens zijn de BN-er die (n)iets kunnen. Ik snap er niks van.
Less is bore

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8521
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 apr 2024 12:51

Volgens mij is Puck helemaal niet zo gelukkig als dat sommigen hier denken. Als ik lees van al haar stress. Of hoort dat ook bij het verdienmodel?

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12880
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 10 apr 2024 13:26

Nou volgens mij heeft dat meer met haar verleden te maken. Keer een interview gezien van jaren terug.

Als ik heel goed geld zou kunnen verdienen door elke dag een foto in de gym (voor de oudere sportschool :-)) te maken en dan een op de fiets.
Dat wist ik het wel.

We hebben het er hier over, mensen klikken erop dus het werkt

Plaats reactie