Giant
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Dat deden ze altijd al enkel is een jaar later geen enkel los voorwiel van een pslr 1 2015 leverbaar
In ieder geval geen marketingbeleid met veel visie of heel erg klantvriendelijk
In ieder geval geen marketingbeleid met veel visie of heel erg klantvriendelijk
rooi1977 schreef:Ik zie het probleem van die standaard wielen niet zo ..
DT swiss naven en volgens mij super stijf en licht ! En ze staan ook nog erg mooi onder de fiets.
Enige issue is misschien de remeigenschappen van full carbon ?
Het enige wat niet echt goed bevonden werd in de test ( dacht door racefietsblog ) waren de wielen
Daarbij wil ik met handgespaakte wielen rijden wat gewoon alu zijn
Dus dat jij het probleem niet ziet prima maar ik wel want ik zie ze niet zo snel verkocht worden voor zeg 750,-euro
De derraileurs en shifters verkoop je wel en stuur , stuurpen , zadel en zadelpen verkoop je ook wel voor een paar euro .
Maargoed eerst eens kijken of ik überhaupt wel een nieuwe fiets ga kopen want de Storck is nog altijd een top fiets en voor de zomer ga ik sowieso niks kopen.
Kopen en dan erna kijken heb ik wel even gehad zeg maar en wil sowieso ook eerst de Principia verkopen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Zijn er onder de Giant rijders, mensen die op hun TCR avanced met een 25 mm achteraan rijden? Als ik een 25 mm Conti monteer op mijn originele wielerset dan hou ik +/- 2mm over "ruimte" over, met slecht weer en viezigheid loopt het wiel aan. Hebben jullie tips zodat ik toch op de 25 mm's kan blijven rijden?
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Geen conti's pakken die meten 28 mm overigens moet het een oudere tcr zijn aangezien het vanaf 2011 moeiteloos past
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Mooie fiets.
Zwart stuurlint zou beter staan, zolang het blauw niet matched met het blauw in het frame.
En het zadeltasje.... haal hem er dan af voor het nemen van de foto.
Zwart stuurlint zou beter staan, zolang het blauw niet matched met het blauw in het frame.
En het zadeltasje.... haal hem er dan af voor het nemen van de foto.
Thanx...
Over het stuurlint ben ik ook niet tevreden...
Maar er komt straks toch het Giant SLR Aero stuur erop, dus nu laat ik het nog even.
Waarschijnlijk zet ik er dan het zwarte lint van Fizik op...
Ik denk dat ik voor het model met de geïntegreerde stuurpen ga, en de huidige stuurpen op m`n mtb monteer.
Het schijnt dat er in het model met geïntegreerde stuurpen, montage gaatjes voor de Di2 unit zitten, waardoor je die lelijke tierap niet meer nodig hebt...
Heeft iemand overigens misschien een goede voorstelling voor een mooie Garmin 1000 /Gopro mount voor het SLR Aero stuur ?
Giant USA heeft wel een plastic mount hiervoor maar die is hier in Europa weer niet verkrijgbaar..
Heb ook liever een mooi alu exemplaar.
Zadeltasje was ik vergeten uit te klikken....
Over het stuurlint ben ik ook niet tevreden...
Maar er komt straks toch het Giant SLR Aero stuur erop, dus nu laat ik het nog even.
Waarschijnlijk zet ik er dan het zwarte lint van Fizik op...
Ik denk dat ik voor het model met de geïntegreerde stuurpen ga, en de huidige stuurpen op m`n mtb monteer.
Het schijnt dat er in het model met geïntegreerde stuurpen, montage gaatjes voor de Di2 unit zitten, waardoor je die lelijke tierap niet meer nodig hebt...
Heeft iemand overigens misschien een goede voorstelling voor een mooie Garmin 1000 /Gopro mount voor het SLR Aero stuur ?
Giant USA heeft wel een plastic mount hiervoor maar die is hier in Europa weer niet verkrijgbaar..
Heb ook liever een mooi alu exemplaar.
Zadeltasje was ik vergeten uit te klikken....
Via je giant dealer kan je ook wel onderdelen bestellen die enkel in andere landen te verkrijgen zijn.
Als er aan de onderkant van het stuur 2 gaten zitten om een mount te plaatsen zijn er waarschijnlijk wel alternatieven (bijvoorbeeld die ook op een Pro Stealth passen ?)
Als er aan de onderkant van het stuur 2 gaten zitten om een mount te plaatsen zijn er waarschijnlijk wel alternatieven (bijvoorbeeld die ook op een Pro Stealth passen ?)