http://app.strava.com/activities/34382327
Goed voor 110 kilometers.
Ik heb de wind merendeels mee gehad, dus dat fietst prettig, helaas begon het in Amersfoort te regenen.
Toch was het weer een dag om van te genieten.

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Zo toe maar, goed bezig! Nou moet je natuurlijk ook wel aardig km wegtrappen als je Elite wil rijden, maar toch! Respect hooramclassic-fan schreef:Nog even 170 km weg getrapt, het was toch immers lekker weer. Over een beetje wind ga ik niet zeuren als de zon schijnt en het 12 graden is in december. Morgen eens een dagje rustig aan doen.
Het kan ook wel anders hoor. Vorig jaar heb ik in december wel geteld 2 uur gefietst en dan kon ik in het seizoen ook wel redelijk mee komen. Maar een beetje een basis leggen voor het nieuwe seizoen is niet verkeerd. Met dit weer is het ook niet bepaald een straf om op de fiets te zitten.evrieselaar schreef:Zo toe maar, goed bezig! Nou moet je natuurlijk ook wel aardig km wegtrappen als je Elite wil rijden, maar toch! Respect hooramclassic-fan schreef:Nog even 170 km weg getrapt, het was toch immers lekker weer. Over een beetje wind ga ik niet zeuren als de zon schijnt en het 12 graden is in december. Morgen eens een dagje rustig aan doen.