Mathieu van der Poel
-
- Forum-lid
Dat is een goed advies. Doe niet wat je leuk vindt, maar doe wat een ander vindt wat je moet doen.
-
- Forum-lid
Christopher Blevins wint zijn 2e WorldCup MTB in Nove Mesto.
Puck Pieterse lag ook op pole position totdat een lekke band/kapot wiel haar zegekans om zeep hielp!
Puck Pieterse lag ook op pole position totdat een lekke band/kapot wiel haar zegekans om zeep hielp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- CampaYolo
- Forum-lid
https://x.com/Eurosport_NL/status/19265 ... SQebw&s=09
https://x.com/Eurosport_NL/status/19265 ... QGEdA&s=09
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die eerste val is eigenlijk niet zijn schuld. Die andere renner wijkt behoorlijk af vsn zijn lijn.
Die sprong is wel een rare duikeling.
Die sprong is wel een rare duikeling.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- CampaYolo
- Forum-lid
Jammer, het had me leuk geleken als hij weer wat vaker op de mtb klimt. Hopelijk is het "vallen en weer opstaan".
Ik kan me echter zo voorstellen dat zijn ploeg en sponsoren niet zo blij zijn met deze uitstapjes.
Het is toch hun kopman die zo ook redelijk wat risico loopt op blessures, in een tak van sport waar zij zich niet op focussen.
Ik kan me echter zo voorstellen dat zijn ploeg en sponsoren niet zo blij zijn met deze uitstapjes.
Het is toch hun kopman die zo ook redelijk wat risico loopt op blessures, in een tak van sport waar zij zich niet op focussen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Wel helemaal zijn schuld. Hij raakt de renner voor hem die om zijn evenwicht te houden naar links leunt.daniel1975 schreef: ↑25 mei 2025 14:15 Die eerste val is eigenlijk niet zijn schuld. Die andere renner wijkt behoorlijk af vsn zijn lijn.
Niet zijken maar reiden !