Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

race1d
Forum-lid

Gebruikersavatar race1d 12 mar 2006 15:07

Gisteren naar Amerongen geweest met een aantal collega's. De eerste lus (ronde 16 km) kreeg ik twee jongens niet uit mijn wiel die nog niet eerder hadden gemountainbiked (sowieso geen fietsers) :(
Gelukkig maar dat ze twee kilometer verderop door de energie heen waren. Laatste klim moesten ze lopen
Nu heb ik wel behoorlijk spierpijn: vrijdag schaatsen, tweede keer dit seizoen en zaterdag harken om bij te blijven. Maar uiteindelijk toch nog 32 km gefietst door de modder. Dus vandaag poetsen (bleh, ik haat modder altijd de dag erna)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

jimbo
Forum-lid

jimbo 12 mar 2006 15:13

Vandaag mijn tweede rit in clubverband. Het was koud maar ik had gisteren dan toch maar zo'n soort bandana gekocht voor onder mijn helm. Had ik dus eerder veel moeten doen.

enfin. Het tempo lag hoger als de vorige keer en dus ook mijn hartslag (gem 158). Wel heb ik iedereen bijkunnnen houden ,op mijn tandvlees weliswaar, en ben dan ook weer gaar. Maar wel voldaan. Het kort op elkaar fietsen ging ook al beter.

Statistieken polar:
hfr 158, 25 km gem, 56 km tot. calorien 2145
CC, agr 100; limo 100

bianchirider
Forum-lid

bianchirider 12 mar 2006 16:09

na een weekje niet gefietst te hebben vandaag tocht van 53 km gereden. op sommige plekken aardige tegenwind gehad maar al bij al was het nog heerlijk fietsweer vandaag.
bijna aanrijding gehad met een wagen die uit zijn parkeerplaats kwam gereden. blijkbaar is het voor sommige chauffeurs niet nodig om ook rekening te houden met aankomende fietsers.  heb op tijd alles kunnen toeslaan maar het scheelde een haar of ik zat erop. ik ga er natuurlijk vanuit dat dat nog wel zal gebeuren al hoop ik dat het goed zal aflopen net als vandaag

theriddler
Forum-lid

theriddler 12 mar 2006 18:05

vandaag een 110 km gereden, amersfoort - posbank - amersfoort wat een heerlijk weertje zeg! maar belangrijker, nog nooit zulke sterke benen gehad als vandaag, de laatste 30 km alleen op kop gereden, we waren met 4 man, en continu 35 / 36 heerlijk, ik kon dat uren volhouden! wat kan het leven toch mooi zijn!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

jee-es
Forum-lid

jee-es 12 mar 2006 20:04

@ Thunderroad: Ik denk dat je een behoorlijke inschatting van de lengte van je tocht hebt gemaakt. Je kan sneller naar Westerbork (over Assen) maar dat is een minder mooie weg en Assen is een k*t dorp om doorheen te fietsen... 
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

cor01
Forum-lid

cor01 12 mar 2006 21:06

Vanmiddag na mijn vroege dienst nog een een tochtje gemaakt. Ondanks de koude wind was het toch prachtig fietsweer. Voor het eerst sinds lange tijd geen regen of sneeuw onderweg gehad. OP het fietspad langs de A59 Rosmalen-Oss-Rosmalen flink door gereden. Kwam daar zowaar nog andere racers tegen....
Door mijn werk en mijn eigen trainingsplannen had ik geen tijd om bij Coudewater (Rosmalen) Cascarsi zijn eerste MTB wedstrijd te zien winnen.... ! 's ochtends voor 08.00 u op weg naar mijn werk nog een stuk over het parcour gefietst. Toen waren de eerste deelnemers al bezig met hun eerste verkennings rondjes....!
Vandaag zo'n 2 u 50 min.  76 km ...!
Benieuwd hoe Rolandt zijn kuiten gereageerd hebben op "de oude holle weg"....

"Afstappen is geen optie"

rolandt
Forum-lid

rolandt 12 mar 2006 21:54

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 12 Maart 2006

Benieuwd hoe Rolandt zijn kuiten gereageerd hebben op "de oude holle weg"....

Ha ja, de Oude Holleweg Cor01, die lag er nog net zo bij als vorig jaar. Uiteraard ben ik die vandaag een keertje opgefietst en wel als toetje, dus aan het eind van onze 60 km tocht langs en op de stuwwallen rond Nijmegen en Reichwald. Nog steeds is het geen prettig heuveltje, maar wel te doen (zeker met m'n triple). Het scheelt ook als je weet waar het eind is; dan heb je iets om naar toe te werken he? Maar ging dus goed, ik vond 'm weer erg leuk.Nieuw deze keer was de Stollenberg, dus vanaf de Rijksstraatweg de Dokter lange-naam-straat in en dan omhoog. Ook erg leuk! Niet echt zwaar maar wel gemoedelijk tussen de bomen door richting einde Oude Holleweg.
De Zevenheuvelenweg hebben we een paar keer gedaan, voornamelijk in het rondje Zevenheuvelenweg-Wylerbaan-Oude Kleefsebaan. Dat was ook nieuw, de Wylerbaan en de Oude Kleefsebaan had ik nog niet eerder gereden. De Wylerbaan is slechts wat glooiend, de Oude Kleefsebaan is wel heel leuk, zeker omdat ie lang is en op het laatst toch aardig stijgt, zeker bij Tivoli.Tenslotte zijn we vanuit Groesbeek naar de Kartenspielerweg gereden. Wat een gezellig bospad is dat zeg. Lekker glooiend ca. 5 km naar het eind en weer terug. We stonden aan het eind even te twijfelen of we het fietspad langs de hoofdweg naar links zouden nemen, erop gokkend dat ie wel weer ergens in Beek Ubbergen uit zou komen, maar dat hebben we uiteindelijk maar niet gedaan. Terug over dezelfde weg dus en halverweg reed ik nog fijn lek  Weet iemand of die weg naar links wel had gekund en waar we dan waren uitgekomen? Hele leuke dag geweest, dat gaan we binnenkort (voor de AGR) nog een keer doen. Enne, alle locals nog bedankt voor jullie tips!

swind
Forum-lid

swind 12 mar 2006 22:08

Vandaag voor de eerste keer met een fietsclub uit Nijmegen wezen rijden. Het was wel even wennen, dat rijden in een groep. Na ongeveer 75 km ben ik gelost en heb ik de route afgesneden. Toch nog 110 kilometer gefiets vandaag. Volgende keer toch maar iets meer voorin de groep fietsen, ik zat nu achterin en toen kwam ik niet meer bij geacceleerd op het eind.
Flinke pap in de benen!
Als ie gaar is kom ik terug

jimbo
Forum-lid

jimbo 12 mar 2006 22:21

Flinke rit voor de eerste keer.
CC, agr 100; limo 100

Plaats reactie