Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

Gebruikersavatar
jre
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:53
Locatie: Eemnes

Gebruikersavatar jre 29 okt 2011 20:07

na het werk nog snel even 1.5 uur weg getrapt net voor donker weer thuis en in korte broek en dat voor eind oktober

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 29 okt 2011 20:21

Rondje dijk met snELS, een uurtje in korte broek.

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 29 okt 2011 20:37

mao schreef:
raphael schreef:Na paar weken eindelijk weer eens op de fiets. Eerst was 't slecht weer, toen vakantie en was mijn fiets niet op tijd klaar (nieuwe bottom bracket) enfin, vanochtend 'standaard' ronde Groene Hart http://t.co/oD5TPMpi" onclick="window.open(this.href);return false; . Het 'droog weer' van het KNMI is toch iets anders dan wat ik onder droog versta. Bijna hele tocht 'slight drizzle'. Was wel weer genieten. 116km in 3u55 deur tot deur
Als ik zo vrij mag wezen, waarom rij je dwars door Amsterdam?
Lol... omdat ik daar woon misschien? ;)

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4626
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 29 okt 2011 21:07

Mountainbike tochtje in Epe gereden. 60km, helaas veel lange, rechte, brede paden en niet al te veel singletracks en/of hoogteverschillen. Beetje jammer. Maar ach het goede weer maakt veel goed en een gemiddelde van ruim 25km/h met de mtb is ook niet vervelend.

klimman
Forum-lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 10 apr 2008 20:03

klimman 29 okt 2011 21:46

Vandaag rond het middaguur een rondje van 75km door Westerwolde gereden. In het begin in de mist rondgereden, het laatste uur in een waterig zonnetje. Had het het eerste uur een beetje koud met ondershirt met windstopper en dun shirt met lange mouwen. Toen het zonnetje een beetje doorbrak kreeg ik het behoorlijk warm. Was blij dat de wegen meest droog waren, want door het oogsten zijn de landwegen er niet schoner op geworden.
Aan het eind van de rit wat kramp gekregen in de linker harmstrings, dus even afwachten of ik morgen nog een ritje kan maken.

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1755
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 29 okt 2011 22:36

Gisterenmiddag relaxed zo'n 3 uurtjes op de racefiets gedaan in de buurt van de Breukelen, Baambrugge maar daar was de weg toch vochtig en bij thuiskomst in Soest alles droog.
Vandaag de MTB gepakt en z.g. wedstrijdtraining in en rond de Treek afgewerkt. Echt hard trainen was het niet en hoeft ook niet in deze tijd van het jaar, maar nu lekker "spelen" en aan techniek werken en dat onder ideale weersomstandigheden.
Qua gemiddelde snelheid is het bagger, maar funfactor een stuk hoger vooral in mul zand door sporen heen te rijden.

Afbeelding
Meer plaatjes : http://t.co/3gLp3puy
Morgen (zondag) de racefiets maar weer pakken onder het motto "Nog even en kan het niet meer".
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4709
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 29 okt 2011 23:47

theov schreef:
mao schreef:
raphael schreef:Na paar weken eindelijk weer eens op de fiets. Eerst was 't slecht weer, toen vakantie en was mijn fiets niet op tijd klaar (nieuwe bottom bracket) enfin, vanochtend 'standaard' ronde Groene Hart http://t.co/oD5TPMpi" onclick="window.open(this.href);return false; . Het 'droog weer' van het KNMI is toch iets anders dan wat ik onder droog versta. Bijna hele tocht 'slight drizzle'. Was wel weer genieten. 116km in 3u55 deur tot deur
Als ik zo vrij mag wezen, waarom rij je dwars door Amsterdam?
Misschien woont hij wel in hartje Amsterdam? ;)
Hahahah en ik ben niet eens blond.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 30 okt 2011 13:04

Weer onder een heerlijk herfstzonnetje gefietst. Omdat we door bosrijk gebied fietsten was het op de weg zo af en toe wat nat. De fiets bleef dus niet schoon. Maar dan weten we ook weer dat het herfst is. Hoewel...met die kleurenpracht van de bomen vergeet je het toch niet.

Vlierden-Ommel;-Asten-Someren-Lierop-Geldrop-Mierlo-Helmond-Deurne. Dik twee uur.

Afbeelding
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 30 okt 2011 13:38

Vandaag was de eerste vossenjacht van het seizoen bij De Spartaan. Omdat dat vossenjachten me niets lijkt ben ik met een paar renners voor de vossenjacht uitgereden. De route ging over Rotterdam (over de Brienenoordbrug en langs De Kuip!!!)). We waren op een gegeven moment nog met z'n vieren. Twee op de mountainbike en twee op de racefiets. Het was niet koud, wel bewolkt en op het laatst een enkel spatje regen. Bij terugkomst was er een loterij in het clubhuis. Heb een Amarillesbol gewonnen ha!

Route
Afbeelding

psycho71
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2011 19:30
Locatie: Haarlem

psycho71 30 okt 2011 16:16

farelli schreef:Weer onder een heerlijk herfstzonnetje gefietst. Omdat we door bosrijk gebied fietsten was het op de weg zo af en toe wat nat. De fiets bleef dus niet schoon. Maar dan weten we ook weer dat het herfst is. Hoewel...met die kleurenpracht van de bomen vergeet je het toch niet.

Vlierden-Ommel;-Asten-Someren-Lierop-Geldrop-Mierlo-Helmond-Deurne. Dik twee uur.

Afbeelding
lijkt me geen goed nieuws, na het fietsen als je vindt dat je een biertje verdient hebt

eelcoz

eelcoz 30 okt 2011 17:25

.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Mr. R
Forum-lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jul 2010 11:08
Locatie: In the mountains

Mr. R 30 okt 2011 18:25

Vandaag door Noord Groningen een rondje gedaan. Echter wel spannend met al die klei op de wegen. Verder geen fietsers gezien terwijl het toch mooi wer was! En warm genoeg voor de kniestukken :)
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.

Plaats reactie