Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie frisse startersbike die Sensa.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Check alleen nog even de snelspanners: voor lijkt het alsof deze in release-stand is vastgedraaid i.p.v. geklemd en achter lijkt het alsof deze verkeerd om is gemonteerd.
Via je jukbeenderen met bone conduction en via speakers dankzij air conduction, dus gehoorschade is wel degelijk mogelijk.
Tip: Windgeruis kan je verminderen door het gebruik van Cat-ears. Gebruik dat al een paar jaar en scheelt een slok op een borrel aan windgeruis.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helaas, die komen niet door de mode-commissie 
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Dat heb jij scherp gezienMehekachtohapi schreef: ↑18 aug 2025 09:04
Check alleen nog even de snelspanners: voor lijkt het alsof deze in release-stand is vastgedraaid i.p.v. geklemd en achter lijkt het alsof deze verkeerd om is gemonteerd.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Setje CSC wielen voor de nieuwe fiets
45x30
54t ratchet
XDR body
€ 383 all in.
45x30
54t ratchet
XDR body
€ 383 all in.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er lopen 2 van die setjes in huize1975. Niks mis mee.
Is de koop definitief nu van je Scott?
Is de koop definitief nu van je Scott?
Nog geen reactie van de verkoper.
Het is een fietswinkel, dus ik hoop gewoon dat ze op zondag gen mails kijken en dus niet op tijd de koop bevestigd hebben. Dan wordt d everkoop automatisch door buycycle geannuleerd.
Soit er staat een identieke voor quasi hetzelfde bedrag te koop ook, 500 km ipv nieuw. Daar een laag bod gedaan. We zien wel.
Het is een fietswinkel, dus ik hoop gewoon dat ze op zondag gen mails kijken en dus niet op tijd de koop bevestigd hebben. Dan wordt d everkoop automatisch door buycycle geannuleerd.
Soit er staat een identieke voor quasi hetzelfde bedrag te koop ook, 500 km ipv nieuw. Daar een laag bod gedaan. We zien wel.
Ik heb het aan mijn KNO arts gevraagd en volgens haar kan je met Shokz ook gehoorschade oplopen.depoldertoerist schreef: ↑17 aug 2025 21:36 Normaal gesproken komt geluid via je gehoorgang binnen en laat het je trommelvlies trillen, wat uiteindelijk leidt tot gehoor.
Bij Shokz gaat het anders: de koptelefoon stuurt trillingen via je schedel (jukbeenderen) direct naar je slakkenhuis in het binnenoor.
Het slakkenhuis verwerkt die trillingen alsof ze van je trommelvlies komen — maar je trommelvlies wordt dus overgeslagen.
Met dank aan Co-pilot
Laatst gewijzigd door synapse op 19 aug 2025 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Courir c'est mourir un peu
Logisch ook: horen doe je nog altijd via je gehoororgaan en gehoorschade is meestal doordat 1 en ander daar kapot getrild is. Of die trillingen via de gehoorgang op die haartjes komen of via de botstructuren errond, maakt naar wat die haartjes kunnen verdragen weinig uit.