'Hopelijk kan ik volgend jaar de combinatie lopen-fietsen in competitie uitoefenen. Duathlon dus. Verder nog 2 of 3 cyclos (na 2x 3Ballons, Velomediane en Charly Gaul eens op zoek naar iets alternatiever met nadruk op beleving), een toeristenkoersje hier of daar, en een weekje fietsvakantie in de bergen (vorig jaar Dolomieten). Dat moet voldoende zijn voor 10-12k kilometers en een verdere verbetering van mijn fietsprestaties in mijn derde jaar fietsen, met de gezegende leeftijd van 46j.'
Dat eerste gaat niet lukken, ik heb, sinds ik begon te fietsen in 2014, maar weinig zin meer om te lopen, en geraak niet veel verder dan af en toe 3-4km met de hond in het bos

Op dit moment heb ik de kaap van 12500km al gerond, zal wel iets rond de 15k km uitkomen tegen het jaareinde. En de gewenste stijging van het niveau? Dat is dankzij Zwift en de vermogensmeter meer dan gerealiseerd, FTP van 306 vs 250 in de winter, met een gewichtsdaling van 10% naar 62kg... gevolg: 2e plaats in leeftijdscategorie in LCMT, 7e in Charly Gaul (en dat na een val 15km voor de finish, anders had ik voor mijn age group podium meegedaan), een paar ereplaatsen in de koersen en een 2e plaats in de tijdrit van Oostende.
Super tevreden dus.