Olympische Spelen 2012
Jij kickt op Teun de Nooijer en Richard Schuil?gaisdergerman schreef:Dat zou wel goed zijn voor de kijkcijfers. Kijk je met nog meer plezier naar hockey en volleybalmr.chrono schreef:Op de eerste Olympische spelen werden alle sporten ook naakt beoefent, doen we ook niet meer..
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Dat was letterlijk een wedstrijdje wie het "mooist" een poedel kon knippen. Je weet wel...dario schreef:Maar wat moet ik me in godsnaam bij dat 'poodle clipping' voorstellen?

Zijn er ook geen plannen om paaldansen tot olympische sport te bombarderen? Het is ongetwijfeld zwaar, maar om het nu een sport te noemen. Het binnenslepen van een vette marlijn is ook zwaar, maar dat kan en wil ik toch ook geen sport noemen...

Nee, die plannen zijn er niet. Een paaldansbond wil graag dat het olympisch wordt maar dat betekent nog niet dat er plannen zijn.
Zat er toch maar een paar dagen naasttimo2.0 schreef:Nee, die plannen zijn er niet. Een paaldansbond wil graag dat het olympisch wordt maar dat betekent nog niet dat er plannen zijn.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfffft, wat een niveau weer.
Zijn jullie hier niet aan het ruzien, dan zakt het niveau op een andere manier weer tot onder het vriespunt
Zijn jullie hier niet aan het ruzien, dan zakt het niveau op een andere manier weer tot onder het vriespunt
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!