Zelf filmopnamen maken vanaf de (race)fiets
Mijn eerste poging met actioncam (go-pro kloon). Sorry, geen fancy edit, maar gewoon het hele rondje Zandvoort vrees ik. Wel mbv Garmin Virb editor snelheid, HF en parkoers weten toe te voegen. Om de 1 of andere reden maakt youtube er een heel lelijk 360p filmpje van (bron=1080p). Wat doe ik verkeerd?
EDIT: blijkbaar moest youtube er even over nadenken. Video is ineens wel in full HD af te spelen
NB: nogal wat mensen weten de weg niet goed te vinden (de 2e helft van het rondje is vrij matig uitgepijld), dus wie weet is het filmpje sommigen nog tot nut
EDIT: blijkbaar moest youtube er even over nadenken. Video is ineens wel in full HD af te spelen

NB: nogal wat mensen weten de weg niet goed te vinden (de 2e helft van het rondje is vrij matig uitgepijld), dus wie weet is het filmpje sommigen nog tot nut

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Waarschijnlijk heb je gelijk. Dit was mijn eerste rondje ever met een actioncam (op mijn helm), eerst maar eens een beetje proberen. Ik denk wel dat de cam ergens op je lijf moet op de MTB, anders hobbelt het beeld teveel. Ik vond het grappig om te zien dat het er al vrij snel rap uitziet door de smalle singletracks. Terwijl Zandvoort, door het vele draaien en keren, eigenlijk een vrij traag parkoers is.
Doe jij alle edits van je video's met de VIRB software trouwens? Ik vind de layout van je titels in het scherm vrij fraai, maar kon zoiets nergens vinden in de software.
*Diezelfde middag wilde mijn 2-jarig zoontje ook "op de televisie". Camera op zijn stuurtje gemonteerd en op hem gericht, zodat zijn geconcentreerde koppie (hij fietst sinds een aantal maanden zonder zijwielen) steeds in beeld was. Dat is eigenlijk veel leuker filmmateriaal, maar die zal ik voor het familiealbum bewaren
Doe jij alle edits van je video's met de VIRB software trouwens? Ik vind de layout van je titels in het scherm vrij fraai, maar kon zoiets nergens vinden in de software.
*Diezelfde middag wilde mijn 2-jarig zoontje ook "op de televisie". Camera op zijn stuurtje gemonteerd en op hem gericht, zodat zijn geconcentreerde koppie (hij fietst sinds een aantal maanden zonder zijwielen) steeds in beeld was. Dat is eigenlijk veel leuker filmmateriaal, maar die zal ik voor het familiealbum bewaren

baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Handjes en stuurtje in beeld is wel leuker idd. En je fietst iets minder voor joker met zo'n apparaat op je harsens 
Ik ben om!

Ik ben om!

baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Leuk, zo'n online tutorial 
Gebruik jij een template, of heb je de jouwe zelf samengesteld?

Gebruik jij een template, of heb je de jouwe zelf samengesteld?
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?