Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
16 apr 2017 19:42
Quarantanove schreef: omdat niet de kleine parkoers wijziging de oorzaak is van een levendiger koersverloop maar de manier van koersen
Dit deel ben ik het roerend mee eens.
Er werd veel eerder aangevallen, al zal de Almachtige Van Vliet wel weer de eer naar zichzelf toe trekken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Gastheerg
- Forum-lid HC
-
Contact
Gastheerg
16 apr 2017 19:50
Vreselijk. Daar mag een journalist dan wel eens een heel lastige vraag over stellen waarom hij dat dan niet VEEL eerder heeft gedaan.
-
bever
- Forum-lid
bever
16 apr 2017 20:04
Kiekeboe schreef:Be beste heeft gewonnen, al de rest is f*cking b*llsh*t.
De Phille rulezzzzzz YIHAAA.
Grappig om dat uit de mond van iemand te horen met de Vlaamse Leeuw als avatar

. Had je niet liever Greg als winnaar gezien ?
-
Kiekeboe
- Forum-lid
Kiekeboe
16 apr 2017 21:23
Gilbert mag dan wel een Waal zijn, maar het is er één die ook door de Vlamingen zeer geapprecieerd wordt.
Trouwens die Vlaamse Leeuw is er niet om mezelf te distantiëren van België, maar gewoon omdat ik fier ben om Vlaming te zijn.
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
16 apr 2017 21:32
daniel1975 schreef:Quarantanove schreef: omdat niet de kleine parkoers wijziging de oorzaak is van een levendiger koersverloop maar de manier van koersen
Dit deel ben ik het roerend mee eens.
Er werd veel eerder aangevallen, al zal de Almachtige Van Vliet wel weer de eer naar zichzelf toe trekken.
Maar trok Gilbert niet ten aanval omdat hij wist dat wachten tot de laatste paar km's voor hem geen zin had vanwege de wijziging?
Campagnolo Ultra Dork
-
bever
- Forum-lid
bever
16 apr 2017 21:38
Kiekeboe schreef:Gilbert mag dan wel een Waal zijn, maar het is er één die ook door de Vlamingen zeer geapprecieerd wordt.
Trouwens die Vlaamse Leeuw is er niet om mezelf te distantiëren van België, maar gewoon omdat ik fier ben om Vlaming te zijn.
door den Ollanders wordt hij ook geapprecieerd, zeker omdat hij ook goed Nederlands spreekt
Terechte winnaar mijn inziens !
Ik heb geprobeerd een avatar van Zuid-Holland up te loaden, maar ach...wie zit daar eigenlijk op te wachten...

-
Kiekeboe
- Forum-lid
Kiekeboe
16 apr 2017 21:41
Natuurlijk, was gewoon superslim van Gilbert.
Het kaf van het koren scheiden, daar waar het mogelijk was.
Om daarna genadeloos toe te slaan in de finale.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
16 apr 2017 21:42
Heeeee, spreek niet voor alle Ollanders. Een aantal, incl mijzelf, heeft wel een bijsmaak van zijn hereniging met Ibarguren. En nee, discussie hierover hoort in het D-topic.
Overigens vind ik het best een sympathieke vent.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
bever
- Forum-lid
bever
16 apr 2017 21:45
Ik mis Tom Boonen nu al...
-
Kiekeboe
- Forum-lid
Kiekeboe
16 apr 2017 21:51
bever schreef:Kiekeboe schreef:Gilbert mag dan wel een Waal zijn, maar het is er één die ook door de Vlamingen zeer geapprecieerd wordt.
door den Ollanders wordt hij ook geapprecieerd, zeker omdat hij ook goed Nederlands spreekt
Terechte winnaar mijn inziens !
Ik heb geprobeerd een avatar van Zuid-Holland up te loaden, maar ach...wie zit daar eigenlijk op te wachten...

Hier ééntje, mooi vlaggetje trouwens

-
ericpeters
- Forum-lid HC
ericpeters
17 apr 2017 10:29
De wind in de rug boven op het plateau bij wolfshuis hielp wel mee in de diepe finale, maar de parcours wijziging is naar mijn mening toch de reden dat de koers anders werd gereden. Iemand die op deze hellingen heel goed weg komt heeft nu geen andere keus dan van te voren de sprinters weg te rijden. Als je de Cobrellies en Mathewsen van het pelton meeneemt naar de finish ben je gezien.
Ik zeg LBL mag ook weer finishen op de Boulevard de la Sauvinière
Trouwens voor de sfeer op het parcours zelf is deze AGR finale well killing.
-
lugosi
- Forum-lid HC
lugosi
17 apr 2017 10:42
Kiekeboe schreef:Gilbert mag dan wel een Waal zijn, maar het is er één die ook door de Vlamingen zeer geapprecieerd wordt.
Gilbert heeft anders al wel meermaals duidelijk gemaakt wat hij van Vlamingen die de Vlaamse Leeuw tonen vindt;
In 2011 stonden we in Parijs aan de aankomst van de Ronde van Frankrijk. Enkele Lotto-renners kwamen bij ons leeuwenvlaggen halen om er op de Champs Elysées een ererondje mee te rijden. Maar Gilbert nam ze af en smeet ze op de grond. De Duitsers Greipel en Sieberg keurden het gebaar van hun ploegmaat duidelijk af. Ze hebben de vlaggen achter Gilberts rug opgeraapt en er nog een hele tijd mee rondgereden.
Bron:http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... zers.dhtml