Wielrennen op tv
- daniel1975
- Forum-lid HC
Potverdorie, Boom heeft blijkbaar op zijn falie gehad ("foei Lars, dat kan misschien wel beter als we het lief vragen") en rijdt ie een keer voorin is er weer geen tv uitzending 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, laat de mannen een voorbeeld nemen aan de dames vandaag. Fraaie finale en netjea van de NOS dat ze die live uit hebben gezonden.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Eindelijk weer eens koers in de AGR! Jaren op gewacht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eens, maar helaas niet een winnaar waar ik op hoopte 

-
- Forum-lid
Wel de gehoopte winnaar omdat niet de kleine parkoers wijziging de oorzaak is van een levendiger koersverloop maar de manier van koersen van deze formidabele winnaar.daniel1975 schreef:Eens, maar helaas niet een winnaar waar ik op hoopte
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Sterk gereden van Gilbert, hoor! Mooie laatste jump over Kwiatkowski heen. Terechte winnaar, ook gezien de hoeveelheid kopwerk.
+1Quarantanove schreef:Wel de gehoopte winnaar omdat niet de kleine parkoers wijziging de oorzaak is van een levendiger koersverloop maar de manier van koersen van deze formidabele winnaar.
Boeit me niet wie er wint. Ik wil mooie koers zien en dat is gelukt. Vanaf het moment dat de koplopers op 44 seconden bleven hangen was het echt de moeite om bij de buis te blijven.
Hopelijk zet de trend zit voort in WP en LBL.
Sowieso heeft het uit elkaar halen van GvA en Gilbert ons een heel interessant voorjaar opgeleverd. De nieuwe finale heeft in ieder ook nog eens voor de mooiste sprint a deux sinds tijden gezorgd
Ik denk wel dat Mollema, Gesink en Dumoulin in deze finale prima tot hun recht waren gekomen.
Ik denk wel dat Mollema, Gesink en Dumoulin in deze finale prima tot hun recht waren gekomen.
Campagnolo Ultra Dork