Mijn negatieve wekker: na amper 2km, 750m (in lengte) bij 10% wakker worden...
Alternatieven zijn de Oude Huls of de Eyserbosweg bij gelijkblijvende kilometers... Meestal niet dus.

Uitzicht naar links (zelfde plek) is mooier. Wordt vervolgd.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Amper geschreven reeds spijt, hoe kun je woon-werk door de oostelijke mijnstreek fotogeniek documenteren....depoldertoerist schreef:Ben benieuwd naar het vervolg, ziet er boeiend uit.

Je lampje kan niet tegen water?KogaKimera schreef:Morgenochtend om 04.45 uur in het donker naar Breda. Ik hoop dat m'n lampje het goed doet(en dat het droog blijft natuurlijk
)
Dat is nog eens positief denkenrobbebopper schreef:Voordeel: Ik hoef 's morgens bij slecht weer niet meer te twijfelen.
Thx, er bestaan mooiere manieren van wakker worden... Maar van de andere kant, een event. kater verdwijnt als sneeuw voor de "Sneeuwberg"...!robbebopper schreef:Kauwvot, mooie reportage hoor. Misschien helpt het 's morgens (als je de eerste klim maakt), als je weet dat er velen hier jaloers zullen zijn op zo'n woon-werkrit.
Wow, succes! Denk er zelf serieus over na nog een cycle-cross frame op te bouwen, (2x22 min. auto of 2x40 min. fiets scheelt niets) raceachtige geometrie waar tenminste spatborden onder passen...robbebopper schreef:Betekent dat ik het komende jaar alle werkdagen zal fietsen
Nee, die is van suiker gemaaktdepoldertoerist schreef:Je lampje kan niet tegen water?KogaKimera schreef:Morgenochtend om 04.45 uur in het donker naar Breda. Ik hoop dat m'n lampje het goed doet(en dat het droog blijft natuurlijk
)