Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2019

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5159
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 31 mar 2019 21:56

Was een mooie dag en mooi groepje.
Nog redelijk ingehouden kwa snelheid, ook wel te zien aan de hartslag 😎
Jammer dat niemand meer in was om de Zuiderzee ronde optie te doen, dus dan maar gezellig met de groep mee voor de kortere variant. (achteraf misschien wel handig, koelde laatste uur flink af)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/2255665372
363km

bever
Forum-lid
Berichten: 2141
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 31 mar 2019 22:04

respect voor alle dames en heren die dit vandaag gedaan hebben ! :like:

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1755
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 01 apr 2019 08:07

Afgelopen vrijdag super lekker weertje en overheerlijk ritje langs de lek. Kon lekker in het kort/kort rijden
Vanuit Soest richting Wijk bij Duurstede, dan tot Nieuwegein voor de oversteek. Doortrappen tot Rhenen en opniewe oversteken om daarna tot Wijk bij Duurstede de lekdijk te volgen.
Daarna terug naar Soest om na iets meer dan 160 km en 5:30u terug te zijn. Net op tijd voor het begon af te koelen.
Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/2249690180

Zondag toch heel wat anders. Begon al met (lichte) kater en pas na veel koffie en paracetamol toch op de crosser gestapt en maar hopen dat de "schade" mee viel.
Was in ieder geval stuk kouder dan vrijdag. Was blij dat ik voor de crosser gekozen had en lekker beschut tegen de koude wind over de gravelpaden kunnen rijden.
Beetje mijn standaard rondje over de Utrechtse Heuvelrug en achteraf ging het boven verwachting lekker. Zeker na zo'n 2 uur.
Alleen bijna een frontaaltje met groep die deel nam aan de DTC toertocht. :evil:
Net iets meer dan 130 km en 5 uurtjes op pad geweest. Daarna nog even lekker op terras achter buiten kunnen zitten in het zonnetje.

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/2255031978
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6119
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 01 apr 2019 14:15

Afgelopen weekend geoefend voor onze 10 daagse vakantie in Schotland. In 2 dagen (3 delen voor de Garmin) 120km rond de Biesbosch met de Wind, fietskar, 2 kleine mannen, en de zelfbouw Chinees van mijn vrouw.
Nog wat laatste checks, aanpassingen en update van de paklijst voordat we volgende week naar Schotland kunnen. Goede oefening, niet in de laatste plaats voor de 2 jarige van 't stel.
Dag 1, deel 1, van top Dordrecht via kop van 't land door de Biesbosch naar slot altena bij werkendam
Screenshot_20190401-140732_Strava.jpg
Dag 1, deel 2, oostelijk langs Biesbosch, finish in oud Drimmelen.
Screenshot_20190401-140755_Strava.jpg
Dag 2, beetje slingeren voor de kilometers en via de moerdijkbrug, langs de dijk terug naar Dordrecht waar de auto op ons stond te wachten
Screenshot_20190401-140618_Strava.jpg
foto_klein1.jpg
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5905
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 01 apr 2019 18:42

Vandaag vanuit Almere een rondje van 75 km rondom Lelystad. Ik was dat gisteren al van plan maar toen ik de fiets klaar zette rook ik al de brandlucht van de brandende loods in Almere-Buiten en vond dat geen fijne lucht. Verder was mijn achterband reeds tot op het karkas versleten en heb geprofiteerd om deze maar te vervangen, dus . . .
Ondanks het prachtige zonnetje toch vertrokken in thermokleding (lang-lang) en heb daar geen moment spijt van gehad zo koud was het tegen die noordoostenwind in.!

https://www.strava.com/activities/2257094914
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

velopierre
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 03 jun 2017 11:58
Locatie: Midden Nederland

velopierre 01 apr 2019 21:16

Chapeau. De foto's zijn weer prachtig.

Gebruikersavatar
Martin78
Forum-lid
Berichten: 638
Lid geworden op: 16 apr 2016 18:11
Locatie: Omg Arnhem

Gebruikersavatar Martin78 02 apr 2019 21:02

Vandaag afgesproken en kennis gemaakt met Nijkie, een beetje op de helft van onze woonplaatsen afgesproken om elkaar daar te treffen. Na een korte kennismaking en kijken wie welk materiaal heeft zijn we de rit gestart. Een vies windje en de kans op regen hebben ervoor gezorgd dat we een rustig tempo hebben ingezet om zo ook even wat te kletsen met elkaar. Na een tijdje te hebben gefietst heb ik een bakje koffie van Nijkie gekregen (en omdat zoals zo vaak weer eens geld was vergeten), daarna weer rustig de draad opgepakt en aangezien de tijd ging de weg rustig terug naar Arnhem. Onderweg besloten niet naar huis te fietsen maar Nijkie nog wat verder richting huis af te zetten, daar gedag gezegd en nog een stukje Posbank gepakt op de weg naar huis :)

Het was een prima rit Nijkie, ik denk dat er een vervolg op de Posbank gaat komen ;)

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8620
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 04 apr 2019 15:53

Martin78 schreef: 02 apr 2019 21:02 Vandaag afgesproken en kennis gemaakt met Nijkie, een beetje op de helft van onze woonplaatsen afgesproken om elkaar daar te treffen. Na een korte kennismaking en kijken wie welk materiaal heeft zijn we de rit gestart. Een vies windje en de kans op regen hebben ervoor gezorgd dat we een rustig tempo hebben ingezet om zo ook even wat te kletsen met elkaar. Na een tijdje te hebben gefietst heb ik een bakje koffie van Nijkie gekregen (en omdat zoals zo vaak weer eens geld was vergeten), daarna weer rustig de draad opgepakt en aangezien de tijd ging de weg rustig terug naar Arnhem. Onderweg besloten niet naar huis te fietsen maar Nijkie nog wat verder richting huis af te zetten, daar gedag gezegd en nog een stukje Posbank gepakt op de weg naar huis :)

Het was een prima rit Nijkie, ik denk dat er een vervolg op de Posbank gaat komen ;)
Sluit me bij je woorden aan,genoten van onze mooie omgeving samen.Volgende rit gaat naar de Posbank :winkthumb:
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8620
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 04 apr 2019 15:58

Mezelf vandaag nuttig gemaakt voor als1team een rit te rijden van Doetinchem naar Venlo.
Helaas door omstandigheden de rit bij Zyfich afgebroken.
Trots op de sponsors en Mike die mij vanmorgen heeft weggebracht.
Het geld dat we ophalen gaat naar de gehandicaptensport waar Bas ambassadeur van is.
https://www.strava.com/activities/2264147156
Bijlagen
E0D65F4B-02E0-4C42-B1CE-B13BED4C1450.jpeg
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

hayes

hayes 04 apr 2019 20:49

Ondanks de kou toch de panoramische route naar het werk genomen. Werd beloond met mooie gerijmd landschap, grachten en beken die dampten,...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5905
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 05 apr 2019 18:46

Vandaag een mooie koude lentedag met een schraal zonnetje. De temperatuur was nog fris (8°C) toen ik van start ging voor een rondje Lelystad. De gevoelstemperatuur was door de noordoostenwind (3Bf) enkele graden lager dus goed gekleed (lang-lang) gaan fietsen. Na een paar kilometer kwam ik er achter dat ik mijn portemonnee met papieren/pasjes was vergeten dus maar weer rechtsomkeer. :oops:

https://www.strava.com/activities/2266352026

Daarna toch maar weer vertrokken dit keer voor een rondje Oostvaardersplassen. :)

https://www.strava.com/activities/2266605103

Btw, er was weinig wielervolk op de fietspaden.! :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5159
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 06 apr 2019 00:23

Vanavond via de Houtribdijk naar huis gefietst, ik vertrok met een zonnetje vanuit Amsterdam.
Maar als snel kwam er bewolking en de wind viel ook best tegen.

De dijk zelf was prima te doen.
Even langs de hekken lopen en paar stukjes gravel en wat rijplaten.

Dus voor de mensen die niet tot juli kunnen wachten, 's avonds en in het weekend (als ze niet aan het werk zijn dus) kan het.

Plaats reactie