Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2013

elefantino
Forum-lid

elefantino 18 mar 2013 11:02

fiedoo schreef:Jongens 't dopingtopic is hier een straat verder!
't is een beetje zoals met je eerste lief die je bedriegt, sommigen durven daarna nooit meer een serieuze relatie beginnen of leven altijd met achterdocht.
Om te slagen moet je er terug voluit durven voor gaan, met het risico om toch nog eens op je bek te gaan :-(
Eerste lief? Eerste twintig geliefden....

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 18 mar 2013 11:04

elefantino schreef:
't is een beetje zoals met je eerste lief die je bedriegt, sommigen durven daarna nooit meer een serieuze relatie beginnen of leven altijd met achterdocht.
Om te slagen moet je er terug voluit durven voor gaan, met het risico om toch nog eens op je bek te gaan :-(
Eerste lief? Eerste twintig geliefden....
Amai, met zo een amoureus liefdesleven,had jij daarbuiten dan nog tijd om te fietsen? :lol:
Of van 't ene lief naar 't ander misschien?
Laatst gewijzigd door fiedoo op 18 mar 2013 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 18 mar 2013 11:05

fiedoo schreef:'t is een beetje zoals met je eerste lief die je bedriegt, sommigen durven daarna nooit meer een serieuze relatie beginnen of leven altijd met achterdocht.
Als je die kant op wil: jij blijft een vrouw die jou jarenlang heeft bedrogen trouw omdat je haar zo mooi vindt en steekt je kop in het zand voor het feit dat ze je nog steeds bedriegt.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 18 mar 2013 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 18 mar 2013 11:05

Wat heeft deze "tegeltjes wijsheid" nou met wielrennen te maken? :twisted:

Even afgezien van het doping aspect was het gister toch wel mooi koers.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 18 mar 2013 11:07

Het wielrennen als doktersroman? Eigenlijk niet zo gek ver van de waarheid :mrgreen:

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 18 mar 2013 11:14

timo2.0 schreef:
fiedoo schreef:'t is een beetje zoals met je eerste lief die je bedriegt, sommigen durven daarna nooit meer een serieuze relatie beginnen of leven altijd met achterdocht.
Als je die kant op wil: jij blijft een vrouw die jou jarenlang heeft bedrogen trouw omdat je haar zo mooi vindt en steekt je kop in het zand voor het feit dat ze je nog steeds bedriegt.
Nee, mijn vorig lief heb ik op heterdaad betrapt toen ze beweerde dat ze bij een vriendin ging , mijn nieuw lief gaat ook op stap met haar vriendinnen maar daarom bedriegt ze mij nog niet :P ( ter info: dit is zuivere fictie ;) )
Wat vrouwen en fietsen met elkaar te maken heeft? Ze dienen allebei om je verlangens te bevredigen. enz... enz....
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 18 mar 2013 11:20

Even voor de duidelijkheid en ik hoef er geen tekeningetje/poll bij te maken. Voor wie zich aangesproken voelt:

Stopt met zagen over doping in dit topic, daar dient het DOPINGTOPIC voor.
De andere deelnemers aan dit forum (de moderatoren inclusief) danken u.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 18 mar 2013 11:23

Struisvogels

Dagmar
Forum-lid

Dagmar 18 mar 2013 11:37

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... _de_cauwer" onclick="window.open(this.href);return false;

Wuyts: "Milaan-Sanremo mocht niet gereden worden" ......tjonge tjonge geen Belgische winnaar?

Valt me tegen van die Belgen, had ze hoger ingeschat.

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 18 mar 2013 11:49

Dagmar schreef:http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... _de_cauwer

Wuyts: "Milaan-Sanremo mocht niet gereden worden" ......tjonge tjonge geen Belgische winnaar?

Valt me tegen van die Belgen, had ze hoger ingeschat.
We gaan er hier toch geen Belgie-Nederland verhaal van maken hoop ik. Ik denk dat Wuyts correct genoeg om zich niet daarop te baseren.
Zoals Roger De Vlaeminck dit weekend zei, heeft Wuyts gewoon geen inzicht en gevoel van de koers zelf. In elk geval eerst de renners laten bevriezen om ze dan 2 uur in de bus te laten zitten en weer laten vertrekken, dat kon toch wel anders opgelost worden.
't is een wandelende encyclopedie maar wat een renner denkt en voelt gaat gewoon aan hem voorbij. Indertijd botste hij regelmatig met de commentaar van medecommentator Marc Uytterhoeven ( een echte wielerkenner), hun samenwerking is dan ook gestopt omdat hij de voortdurende terechtwijzingen van Marc niet kon hebben.
Over gisteren: mooie winnaar in een mooie koers (finale toch).

elefantino
Forum-lid

elefantino 18 mar 2013 12:45

de zwarten schreef:Even voor de duidelijkheid en ik hoef er geen tekeningetje/poll bij te maken. Voor wie zich aangesproken voelt:

Stopt met zagen over doping in dit topic, daar dient het DOPINGTOPIC voor.
De andere deelnemers aan dit forum (de moderatoren inclusief) danken u.
Doping en de koers zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Je kunt niet over de koers spreken zonder over doping te spreken.

Marnox
Forum-lid

Marnox 18 mar 2013 12:49

Jammer, die reactie van Wuyts. Volgens mij probeert hij toch iets te veel het voortijdig afhaken van Boonen te rechtvaardigen, terwijl de finale gisteren uiteindelijk toch echt een prachtig sportief spektakel opleverde. Absoluut passend bij de statuur van zo'n grote koers!

Plaats reactie