Het Sonja Bakker topic: gewicht onder controle !
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Ik voorzie enig probleem, de feestdagen komen eraan met pepernoten, chocolade, kerstkransjes, salades, kerststol, oliebollen, alcohol en andere lekkernijen. Of gaan we dan ook op een wortel en selderij kauwen :p;).
What makes the boat go faster?
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
[quote="SpEric"]Je moet het zo zien dat ze na de feestdagen op maximaal hun orspronkelijke gewicht uit komen.
Die winst is er dus al.[/quote]
Hoe heet zoiets ook alweer? Oh ja het bekende jojo effect
.
Die winst is er dus al.[/quote]
Hoe heet zoiets ook alweer? Oh ja het bekende jojo effect
What makes the boat go faster?
Je moet gewoon met kerst gaan skiën dan kun je lekker eten combineren met lekker sporten en kom je per saldo weinig tot niks aan
Bovendien is skiën zo wat het mooiste wat er is....
[quote="Livio Livius"]Ik voorzie enig probleem, de feestdagen komen eraan met pepernoten, chocolade, kerstkransjes, salades, kerststol, oliebollen, alcohol en andere lekkernijen. Of gaan we dan ook op een wortel en selderij kauwen :p;).[/quote]
Als ik door de suppermarkt heen loop zie ik het hele jaar door allemaal verschrikelijk lekkere dingen. Die laat ik nu ook staan ik zou niet weten waarom ik daar in december vanaf zou stappen. En dat 9 gangen diner met kerst gaat niet meer callorieen bevatten dan een keer flink bij de mac eten.
Komt wel goed dus!
Als ik door de suppermarkt heen loop zie ik het hele jaar door allemaal verschrikelijk lekkere dingen. Die laat ik nu ook staan ik zou niet weten waarom ik daar in december vanaf zou stappen. En dat 9 gangen diner met kerst gaat niet meer callorieen bevatten dan een keer flink bij de mac eten.
Komt wel goed dus!
Geen jojo rond de feestdagen. Ik zit met Nieuwjaar een week in de Ardennen en de mountainbike + loopschoenen gaan mee.
Dus 's avonds lekker vreten en 's morgens alles eraf sporten. Kan misschien het effect van alcohol op sporten eens nagaan, of is dat een ander topic
Dus 's avonds lekker vreten en 's morgens alles eraf sporten. Kan misschien het effect van alcohol op sporten eens nagaan, of is dat een ander topic
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !
-
hansdarmstrong
- Forum-lid
Van de feestdagen geen schrik! Niets leuker dan op kerst of tweede kerst de fiets te pakken en een uurtje of twee te bollen. Op nieuwjaarsdag is dat iets moeilijker
.
Ik zit ondertussen op 82.5, da's -3.5. Mijn weegschal en ik zijn stilaan weer vrienden aan het worden. En mijn broeksriem is weer uit de kast gehaald.
hans
Ik zit ondertussen op 82.5, da's -3.5. Mijn weegschal en ik zijn stilaan weer vrienden aan het worden. En mijn broeksriem is weer uit de kast gehaald.
hans
De man met het witte paard, witte baard, staf en Pieten is langs geweest. Die heeft *** het equivalent aan 5 uur duurtraining in m'n schoen gegooid. Dat in de vorm van vetten en nog meer vetten (chips en chocola). Die wil mij kost wat kost op de fiets hebben... of is dat een stille hint dat ik te mager word van al dat trainen? Inmiddels van 68 naar 63.4 kg.
Mijn trainingen op bikeplanner.com