Standplaats: Gran Canaria (Spanje)
Ik wil in november met een vriend naar gran canaria gaan om te fietsen. Normaal gesproken zou ik nooit all-in gaan zitten, maar icm met fietsen lijkt het me een acceptabele optie. Welke resorts kunnen jullie af/ aanraden? Liefst met een beetje terrasjes/restaurants/uitgaansgelegenheden in de buurt...
Eigenlijk is alles in Playa del Ingles dichtbij terrassen en uitgaansgelegenheden. Daniël zat in maart ergens all-inclusive, naam van het hotel staat in dit topic wel vermeld (eventjes paar pagina's terugbladeren). Hij was er erg tevreden over dacht ik.
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
@RuudjeV: Mocht je niet echt gebonden zitten aan november, maar is begin december ook een optie? Kijk voor de gein eens op http://www.sportcanarias.com" onclick="window.open(this.href);return false;: van 03-08 december is op GC de Vuelta de Gran Canaria, een zesdaagse cyclo incl. bergtijdrit. Absoluut een aanrader! heb hem vorig jaar ook gereden en is zeker voor herhaling vatbaar!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij zaten in Escorial. Dat was op zich goed: opvallend goed schoon en redelijk buffet. Goed ontbijt ook.
Echter, het ligt niet echt fijn tov leuke tentjes aan de boulevard en ca 15min lopen van de Kasbah (horecacentrumpje). En verder veel walrussen bij het zwembad (lees maar ff stukje terug in dit topic
), maar vrees dat je die overal hebt. Incl idioten die om 17.45 in de rij gaan staan voor het overvloedige buffet wat om 18.00 open gaat
.
Maar verder idd niet op Escorial aan te merken, het hotel is goed. Vraag wel om een kamer met seaview, anders zit je aan een drukke weg.
Echter, het ligt niet echt fijn tov leuke tentjes aan de boulevard en ca 15min lopen van de Kasbah (horecacentrumpje). En verder veel walrussen bij het zwembad (lees maar ff stukje terug in dit topic
Maar verder idd niet op Escorial aan te merken, het hotel is goed. Vraag wel om een kamer met seaview, anders zit je aan een drukke weg.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
wij hebben niet veel ruimte om te schuiven, hebben geboekt op tabaiba princess; iets verder van het 'centrum' maar het resort zag er op foto's beter uit dan de andere resorts. we hebben er iig zin in! fietsen zijn inmiddels ook gereserveerd; gekozen voor de triple; die hebben we denk ik wel nodig!Jeroen Vermeeren schreef:@RuudjeV: Mocht je niet echt gebonden zitten aan november, maar is begin december ook een optie? Kijk voor de gein eens op http://www.sportcanarias.com" onclick="window.open(this.href);return false;: van 03-08 december is op GC de Vuelta de Gran Canaria, een zesdaagse cyclo incl. bergtijdrit. Absoluut een aanrader! heb hem vorig jaar ook gereden en is zeker voor herhaling vatbaar!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Triple is zeker aan te raden. Zitten pittig steile stukjes in en de meesten onder ons hebben in de winter toch ook net ff wat minder power. Om te toeren is die tripel heerlijk. Daarbij levert freemotion om een onbegrijpelijke reden de compacts met als grootste een 25 achter ipv 27 of 30.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Goede ervaringen met Riu Waikiki. http://www.riu.com/nl/Paises/spanje/gra ... /index.jspRuudjeV schreef:Ik wil in november met een vriend naar gran canaria gaan om te fietsen. Normaal gesproken zou ik nooit all-in gaan zitten, maar icm met fietsen lijkt het me een acceptabele optie. Welke resorts kunnen jullie af/ aanraden? Liefst met een beetje terrasjes/restaurants/uitgaansgelegenheden in de buurt...
We hadden daar in 2011 all-inclusive en ontbrak feitelijk aan niets. Kwalitatief goed eten met ruime keuze.
Kamer lekker hoog genomen in 1 van de torens en hoor je vrij weinig. Verder niet al te gek ver van de gezellige plekjes verwijderd. Alles op loopafstand.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Riu Waikiki is inderdaad een aanrader. Fietsen mogen gewoon mee naar de kamer, wat natuurlijk wel fijn is. En op de laatste dag vlogen wij laat terug, maar moesten we wel op tijd de kamer uit. We kregen toen de beschikking over een douchekamer en een afgesloten ruimte om de fietsen te stallen. Een stukje service wat helaas niet in elk hotel gebruikelijk is!
Al vond ik de wandeling naar de boulevard als "wielrenner" wel iets te ver voor het mooie.Gelukkig koste de taxi maar 2 euro... Naar het winkelcentrum Kashba kan je zelfs met verzuurde benen nog gemakkelijk lopen.
Al vond ik de wandeling naar de boulevard als "wielrenner" wel iets te ver voor het mooie.Gelukkig koste de taxi maar 2 euro... Naar het winkelcentrum Kashba kan je zelfs met verzuurde benen nog gemakkelijk lopen.
Ik heb altijd graag wat koolhydraten en ander spul in de bidon en dat neem ik als we met de auto naar een vakantie/cyclo gaan gewoon in gripzakjes mee.
Maar wat nu als ik op het vliegveld gecontroleerd word en moet verklaren wat er in die zakjes zit?
Heeft iemand ervaring met zoiets of hoe werkt dat op een vliegveld.
Maar wat nu als ik op het vliegveld gecontroleerd word en moet verklaren wat er in die zakjes zit?
Heeft iemand ervaring met zoiets of hoe werkt dat op een vliegveld.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Nog nooit vragen of problemen gehad met zakken (wit) poeder.
Verder in ieder geval weer opnieuw geboekt bij Waikiki vanaf 23 maart en dan 11 dagen. Nog heel lang geduld hebben. Overigens redelijk wat goedkoper dan 4 jaar terug. Vroegboek korting, kassa korting etc.
Verder in ieder geval weer opnieuw geboekt bij Waikiki vanaf 23 maart en dan 11 dagen. Nog heel lang geduld hebben. Overigens redelijk wat goedkoper dan 4 jaar terug. Vroegboek korting, kassa korting etc.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Ik hoef nog maar een paar weekjes te wachten
Wordt net als vorige keer Ecuador. Zal m'n derde keer op het eiland worden.