Dus en groupe naar de laatste klim en 1500m voor de top gaan ze er voor…..Dubbeldekker schreef: ↑08 sep 2025 23:01 Komende zaterdag zou het spektakel los moeten barsten in deze Vuelta: aankomst op de Bola del Mundo, zo’n drie kilometer klimmen aan 13% steigingspercentage. En dat na een rit met enkele voorgerechten die eveneens heftig omhoog gaan.
La Vuelta 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Die komt telkens toch net te kort. Ik denk weer Almeida met Vingesaai in zijn wiel. Alhoewel ik dacht te bespeuren dat Vingesaai tekenen van verval laat zien. Misschien dat Almeide hem dit keer wel gaat lossen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Daar gaan we weer... de rit wordt mogelijk ingekort vanwege protesten op de slotklim. wat een trieste bedoeling toch weer,
Adversity is the Catalyst of Change
Met dank aan de ngo's die poen betalen om met een vlag te staan zwaaien.Dubbeldekker schreef: ↑09 sep 2025 16:47 Daar gaan we weer... de rit wordt mogelijk ingekort vanwege protesten op de slotklim. wat een trieste bedoeling toch weer,
Helaas weet het merendeel niet waarover je het hebt,…..Orbea schreef: ↑09 sep 2025 16:58Met dank aan de ngo's die poen betalen om met een vlag te staan zwaaien.Dubbeldekker schreef: ↑09 sep 2025 16:47 Daar gaan we weer... de rit wordt mogelijk ingekort vanwege protesten op de slotklim. wat een trieste bedoeling toch weer,
Wel goede call van de organisatie, geen doorkomen aan: https://x.com/lucasaganronald/status/19 ... 4161316357
Maar dit is wel helemaal ruk. Je zou zeggen dat dit bij de finish wellicht nog te voorkomen / weg te meppen is. Maar het is onmogelijk om dit soort acties op een parcours van 150 tot 200 km te voorkomen. Dit gaat een ding worden bij sportevenementen.
Maar dit is wel helemaal ruk. Je zou zeggen dat dit bij de finish wellicht nog te voorkomen / weg te meppen is. Maar het is onmogelijk om dit soort acties op een parcours van 150 tot 200 km te voorkomen. Dit gaat een ding worden bij sportevenementen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling