Het grote veldrijden-topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Top 3-4 lijkt aardig gewaagd aan elkaar.
VDP niet met kop en schouders de beste gelukkig.
VDP niet met kop en schouders de beste gelukkig.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Tussendoor
- Forum-lid
Wat deed QWOP-man daar op die helling?
-
scottpch64
- Forum-lid
Spannende cross bij de mannen met een supergoede Thibau Nys en Mathieu die aan het langste eind trok! 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wishfull thinking….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk dat de kans dat VdP had gewonnen zonder val van Nys nog 90+% zou zijn.
Die laatste ronde van VdP was technisch ook weer perfect en Nys maakt daar juist de fouten. Dat ligt deels aan de conditie en deels aan het leervermogen van VdP. Hij had 2x op de crosser gezeten voor deze wedstrijd. Logisch dat het dan de eerste rondes van het seizoen wat roestig is.
Die laatste ronde van VdP was technisch ook weer perfect en Nys maakt daar juist de fouten. Dat ligt deels aan de conditie en deels aan het leervermogen van VdP. Hij had 2x op de crosser gezeten voor deze wedstrijd. Logisch dat het dan de eerste rondes van het seizoen wat roestig is.
Campagnolo Ultra Dork
Idd logisch. Maar ik heb de laptop uitgezet na de schuiver van Nys. Toen was het beslist.
Dus die schuiver besliste wel degelijk de wedstrijd.
Velen leken dit dé wedstrijd van het jaar te vinden omdat het langer dan verwacht bij elkaar zat. Maar spannend? Neen. Te weinig manoeuvres, te weinig aanvallen,... Vond het als toeschouwer nu niet echt een topper.
Maar ik merk van mezelf dat ik het een beetje gehad heb met de cross. Ik heb jaren gewerkt op de cross van Koksijde. Sinds vorig jaar niet meer. En ik mis het geen beetje moet ik bekennen.
Dus die schuiver besliste wel degelijk de wedstrijd.
Velen leken dit dé wedstrijd van het jaar te vinden omdat het langer dan verwacht bij elkaar zat. Maar spannend? Neen. Te weinig manoeuvres, te weinig aanvallen,... Vond het als toeschouwer nu niet echt een topper.
Maar ik merk van mezelf dat ik het een beetje gehad heb met de cross. Ik heb jaren gewerkt op de cross van Koksijde. Sinds vorig jaar niet meer. En ik mis het geen beetje moet ik bekennen.
gebaseerd op?
Niemand kon wegrijden.
Nys is allesbehalve traag in de sprint. Ok, hij had hem waarschijnlijk verloren.
Maar 90% zeker dat ze samen naar de meet gingen gaan. Matthieu was (logischerwijs) nergens technisch de betere.